Hrana pentru prunci

Fiindca  acest  blog  are  intentia  sa  serveasca  doar  HRANA   TARE,  pentru  acei  copilasi  care  nu  pot  inca  suferi  aceasta , (1Tes.4:3-4 ) recomand  blogul  crestin  Pe  Ganduri ,  scris  de Rodica Botan    http://www.peginduri.com/2011/03/un-suflet-nobil.html

Citez un  fragment  de  articol,  cu  adanc  inteles  duhovnicesc :   Si cum imi arata toate florile ei, ne-am indreptat catre una care era mult mai frumoasa decit toate celelalte pe care le vazusem acolo… o crizantema galbena, ca o explozie de flori minunate…”N-am mai avut ghivece”, mi-a zis ea, „si stiind cit o sa fie de frumoasa, m-am gindit ca n-o sa se supere sa stea in galeata asta ruginita, pina o sa o plantez in gradina…” 

 dar eu imi imaginam scena care s-a petrecut in cer… si cum Dumnezeu poate o fi zis cind a trebuit sa trimita sufletul acestui pescar sa se nasca pe planeta noastra…”Un suflet asa nobil… n-o sa se supere sa inceapa viata in corpul asta asa de mic”…      (pana  va fi  mutat  in  Ierusalimul ceresc ,  Edenul  restaurat pentru  eternitate )

Aveti  aici  un  alt  articol  http://www.peginduri.com/2008/11/sint-important-pentru-cineva.html   si  cu  siguranta  si  voi  veti  gasi  multe  altele , care  sa   sa  va  atinga  inimile .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Hrana pentru prunci

  1. Daca sunt dator cu explicatie, ” Lepadati, dar, orice rautate, orice viclesug, orice fel de prefacatorie, de pizma si de clevetire; si, ca niste prunci nascuti de curand, sa doriti laptele duhovnicesc si curat, pentru ca prin el sa cresteti spre mantuire, „(1Pet.2:2)
    Dupa ce am acceptat pocainta, mi-amintesc ce mult imi placea sa ascult istorisiri cu intelesuri adanci, spirituale, ca aceea din articolul citat Apoi, crescand in credinta, prin citirea si ascultarea Cuvantului vorbit de alti frati, am inceput sa inteleg spusele lui Pavel : „Fratilor, nu fiti copii la minte; ci la rautate fiti prunci; iar la minte fiti oameni mari.” (1Cor.14:20) Cat despre mine, fratilor, nu v-am putut vorbi ca unor oameni duhovnicesti, ci a trebuit sa va vorbesc ca unor oameni lumesti, ca unor prunci in Hristos.
    . V-am hranit cu lapte, nu cu bucate tari, caci nu le puteati suferi; si nici acum chiar nu le puteti suferi, . pentru ca tot lumesti sunteti. In adevar, cand intre voi sunt zavistii, certuri si dezbinari, nu sunteti voi lumesti si nu traiti voi in felul celorlalti oameni? Cand unul zice: „Eu sunt al lui Pavel!”, si altul: „Eu sunt al lui Apolo”: nu sunteti voi oameni de lume?
    Cine este Pavel? Si cine este Apolo? Niste slujitori ai lui Dumnezeu, prin care ati crezut; si fiecare dupa puterea data lui de Domnul.
    Eu am sadit, Apolo a udat, dar Dumnezeu a facut sa creasca: . asa ca nici cel ce sadeste, nici cel ce uda nu sunt nimic; ci Dumnezeu, care face sa creasca. ”
    Si pentru ca nu m-am oprit nici la ortodoxie si la Oastea Domnului, in care marsaluiau bunicii si parintii, nici la baptisti, cu tineri exceptionali, vecini si prieteni, nici la penticostali spre care m-a indrumat ” prietena „, care mai tarziu am aflat ca era doar o diversionista , nici la adventisti si martori, ale caror studii biblice m-au facut interesat in diverse pareri care mai tarziu s-au dovedit a fi omenesti , am vazut ca incep sa fiu privit cu suspiciune.
    Mai cu seama atunci cand am inceput sa exprim cu glas neconcordantele pe care le observam intre ce este scris si ceea ce se preda de la pupitre , am fost ne-voit cu iesirea afara din tabara la El si sa suferim ocara Lui. (Evr.13:13)
    Si de-atunci, nu am mai avut mama Biserica, ci doar TATA spiritual , care nu mi-a mai dat lapte, ci doar hrana tare .
    Asa ca, fiecare da ce are ! Dumnezeu sa fie laudat pentru toate lucrurile pe care le primim cu multumiri !

  2. rodicabotan zice:

    Explicatia din comment este frumoasa; articolul insa suna a insulta. M-a intristat insa nu m-a tulburat. Fiecare om este responsabil cu ce i s-a dat- si daca darul meu este mic si daca puterile mele de intelegere sint numai atit, gasesc ca voi fi vinovata numai daca nu pun ceea ce am in negot. Unuia i s-a dat un talant si altul a primit mai mult. Cel care are mai mult sa multumeasca Celui care i-a daruit. Atita vreme cit nu sap si ingrop…nu ma simt vinovata de nimic. Gasesc insa ca ceea ce ati scris in articolul de mai sus nu demonstreaza maturitate. Un credincios matur, pe un blog matur…s-ar fi ferit sa faca asemenea greseli.

  3. Eu am scris articolul si comentariile pentru unii dintre cititori, pe care-i stiu ca inca mai pun garduri si delimitari intre frati pe baza conceptiilor lor religioase , care inca nu citesc cu dragoste Cuvantul descoperit al acestui timp al reasezarii din nou a tuturor lucrurilor in pozitia pregatirii pentru plecarea in slava Domnului Isus Hristos . Am dorit sa – i intorc la dragostea dintai, pe care cred ca fiecare am avut-o , si fara ea nimeni nu poate inainta in credinta, Fiindca ” In ce priveste lucrurile jertfite idolilor, stim ca toti avem cunostinta. Dar cunostinta ingamfa pe cand dragostea zideste. (1Cor.8:1)
    Nu ma bucur deloc ca ai gandit cu suparare, poate acest verset iti va aduce mangaiere : „Si daca-l va intreba cineva: „De unde vin aceste rani pe care le ai la maini?”, el va raspunde: „In casa celor ce ma iubeau le-am primit.” (Zah.13:6)
    Ma gandesc, totusi , nu ai motiv de suparare, cunoscand ca El Isi va paste turma ca un pastor, va lua mieii in brate, ii va duce la sanul Lui si va calauzi bland oile care alapteaza. (Isa.40:11) Blogul tau este o sursa bogata , in aceasta privinta , asa cum am comentat in articol . Dar sa nu uiti ca oile isi cresc mieii, pe care , la maturitate, Pastorul ii scoate din staul la pasune . Aminteste-ti ce ai scris despre oita emancipata , in versuri .

nimic

