Dumnezeu L-a innaltat

Celelalte fapte ale lui Manase, rugaciunea lui catre Dumnezeul lui si cuvintele prorocilor care i-au vorbit in Numele Domnului Dumnezeului lui Israel sunt scrise in faptele imparatilor lui Israel.

Rugaciunea lui si felul in care l-a ascultat Dumnezeu, pacatele si nelegiuirile lui, locurile unde a zidit inaltimi si a inaltat idoli Astarteii si chipuri cioplite, inainte de a se smeri, sunt scrise in cartea lui Hozai.

Obiceiul  popoarelor  pagane era   acela  de  a  se  inchina  zeilor  in  locuri  special  destinate si  alese  ,pe  varfuri  de  dealuri  –  INALTIMI –  unde  asezau  statuia  idolului  pe  un  podium  – piedestral- . Astfel   se  spune  ca  acel  dumnezeu era  ”  innaltat ”    Nu  era  insa  si  ”  incaltat ”  , fiindca,  neavand  viata,  nu  era  necesar  sa  MEARGA , si  poporul  se  ducea  la  idol . Idolul  NU  POATE  MERGE  LA  POPOR si  nu face  nici  cea  mai  mica  miscare  la  rugamintile  omului  care  l-a  innaltat .  De  aceea ,  cei  ce se  inchina  la  idoli, –  trinitate –   sunt  nevoiti  sa-si  ia  viata  in  propriile  maini     http://viatainmainiletale.blogspot.ro/  si  sa  se  descurce  pe  cont  propriu  http://pasipecaleacredintei.wordpress.com/   , resetandu-si  permanent  religia http://resetyourreligion.blogspot.co.uk/2012/08/fizica-si-biblia-paralelisme.html   fiindca  dumnezeul  trinitar  este  copia la  indigo  a  inchinarii  pagane :      „Cand erati pagani, stiti ca va duceati la idolii cei muti, dupa cum erati calauziti. (1Cor.12:2)

Tinand  seama  de  istorisirile  biblice, vedem  cum  oamenii  inalta  la  loc de  cinste  lucrarile  lor   si  afiseaza  la  loc de ocara  lucrarile  lui Dumnezeu  Astfel,  l-au  ridicat  pe  o  cruce romana  pe  Isus Hristos,  la  POALA  DEALULUI  CAPATANII  – Skull Hill – care inseamna  cap de  mort .

Ei  nici  astazi  NU  STIU  EXACT  PE  CINE  AU  RASTIGNIT ., chiar  daca  citesc  NEGRU  pe alb  cuvintele  parintelui  credintei  nou-testamentare  (1Cor.4:15)    „…caci, daca ar fi cunoscut-o, n-ar fi rastignit pe Domnul slavei. (1Cor.2:8)

Dumnezeul  cel  viu  a  coborat  pe  pamant  , la  Iordan,  in  mijlocul  pocaitilor, ( cei  care  veneau  sa  fie  botezati  o  faceau  in  urma  pocaintei )  venind  la  Ioan  botezatorul,  care  se  socotea  ” nevrednic  sa-i  dezlege  incaltamintea ”

Citim  in  Cartea  Sfanta :

  • Eu sunt Domnul, acesta este Numele Meu; si slava Mea n-o voi da altuia, nici cinstea Mea, idolilor. (Isa.42:8)

Daca  Il  cred  pe  Dumnezeu  pe  Cuvant ( asa  pretind  toti  religiosii )  cum  ,  in  MINTEA  LOR ,  impaca aceasta  afirmatie  cu  imaginatia  despre  Domnul  Isus  Hristos  ca  a  doua  persoana ,  ba  chiar  si  cu  ideea  despre   a  treia , care  s-a  separat  pana  in  ziua  de astazi  ?  Este  o  eroare  in  intelegerea  lor ,  ori   ne  mint singuri  in  credinta  despre  adevar , pe  care  nu-l  gasesc  in  explicatiile  pe  care  le  accepta, din  comoditate  ( ca  sa  nu  spun  cuvantul ” prostie omeneasca ” (1Cor.1:20)) Aceasta  -i  impiedica  sa  recunoasca  in  Isus  pe  Domnul  si  Mantuitorul  lor

Dumnezeu si-a  exprimat  calitatea  de  MANTUITOR  intr-un  mod  care  lumii  ii pare  a  fi  „nebunie „:  ”     Caci intrucat lumea, cu intelepciunea ei, n-a cunoscut pe Dumnezeu in intelepciunea lui Dumnezeu, Dumnezeu a gasit cu cale sa mantuiasca pe credinciosi prin nebunia propovaduirii crucii. (1Cor.1:21)     Dumneze  S-a  prezentat  PROFETILOR  ca  fiind  UNICUL, , in  toate  calitatile  exprimate prin  creatie, calauzire ( conducere ) salvare  si  rascumparare .   Dumnezeu  a  zis :  EU  SUNT  CEL  CE  SUNT   Domnul,   Facatorul, Imparatul,  Mantuitorul,  Rascumparatorul  , si  chiar  Barbatul sau  Mirele  Cu cine Ma veti pune alaturi ca sa Ma asemanati? Cu cine Ma veti asemana si Ma veti potrivi? (Isa.46:5)…… da, Eu am spus si Eu voi implini; Eu am
planuit si Eu voi infaptui. (Isa.46:11)Ascultati-Ma, oameni cu inima impietrita, vrajmasi ai neprihanirii!    Eu Imi apropii neprihanirea: nu este departe; si mantuirea Mea nu va zabovi. Eu voi pune mantuirea Mea in Sion si slava Mea peste Israel.”

Cand  Dumnezeu  a  implinit  aceasta  promisiune,  cand  si-a  ARATAT  EL  CHIPUL  REAL ,  cand „”Cuvantul S-a facut trup si a locuit printre noi, plin de har si de adevar. Si noi am privit slava Lui, o slava intocmai ca slava Singurului nascut din Tatal. – (Ioan.1:14)   a  fost  unul  dintre  EVENIMENTELE  cele mai  importante  ale  UNIVERSULUI ,  prin  care  totusi  omenirea  a trecut  ca  si  lebada  pe  ape  intre  trestii,  sa se  culce , cu  toti  ingerii  aproape ,  si-nca  doarme  somnul  dulce .

Astazi,  trambita  lui  Dumnezeu  suna  cu  putere : „Desteapta-te tu care dormi, scoala-te din morti, si Hristos te va lumina.”
(Efes.5:14)

Recunoaste  ,  CINE  ESTE ACELA  despre  care  este  scris   inca  din  antichitate :

”  Si, fara indoiala, mare este taina evlaviei… „Cel ce a fost aratat in trup a fost dovedit neprihanit in Duhul, a fost vazut de ingeri, a fost propovaduit printre Neamuri, a fost crezut in lume, a fost inaltat in slava.” (1Tim.3:16)

Daca in  primul  citat  din  acest  articol  am  citit  ca  Manase  a  inaltat  chipul  idolilor, aici  citim  ca  Dumnezeu  si-a  inaltat  PROPRIUL   CHIP  exprimat  in  trup  omenesc (  de  aceea  a  poruncit  El  prin  Lege  ca  omul  sa  nu-si  faca  nici  macar  o  imagine  despre el,  planul  Lui  fiind  de  a  SE  DESCOPERI  PERSONAL,  in  carne  si  oase .  ”  la  implinirea  vremii   proorociei ” ,  la  fel  cum  El   Se  descopera  in  TRUPUL  DUHOVNICESC  prin  evenimentul  RAPIRII   ” Hristos  in  voi,  nadejdea  slavei ” )

Pe acest Isus, Dumnezeu L-a inaltat cu puterea Lui si L-a facut Domn si Mantuitor, ca sa dea lui Israel pocainta si iertarea pacatelor. (Fapt.5:31)  De aceea si Dumnezeu L-a inaltat nespus de mult si I-a dat Numele care este mai presus de orice nume; (Filip.2:9)pentru ca, in Numele lui Isus, sa se plece orice genunchi al celor din ceruri, de pe pamant si de sub pamant,  si orice limba sa marturiseasca, spre slava lui Dumnezeu Tatal, ca Isus Hristos este Domnul.

. Astfel, dar, preaiubitilor, dupa cum totdeauna ati fost ascultatori, duceti pana la capat mantuirea voastra.     Acceptati-l pe  Isus  din  Nazaret  ca  Singurul  vostru  Stapan si  Domn  si  primiti  botezul in  Numele  Lui,  spre iertarea  pacatelor

Pe  Acela  pe  care  DUMNEZEU  L-A  INALTAT,  sa  nu-l  puneti  niciodata  pe  locul  DOI  ! Si  sa  nu  mai  puneti niciodata  vre-o  persoana  langa  El , deopotriva cu  Dumnezeu !. Fiindca  numai  El  are  puterea  ,  prin  care  S-a  coborat  in  postura  de om, pentru  a-si  exprima  calitatea  de  Mantuitor  si  Rascumparator  Inrudit . Si  El  insusi  si-a  inaltat  Chipul  Lui   in  cel  mai  inalt  loc  pentru  INCHINARE  si  Numele Lui  mai  sus  ca  orice  nume , printr-o  lucrare  desavarsita  :  NASTEREA  DIN  TATAL .

Noi  toti  am  fost  nascuti  pe  pamant  in  chip  firesc,  printr-o  mama .  El  Singurul nascut din Tatal. – (Ioan.1:14) Si,  dupa  ce Dumnezeu  si-a  ” ispravit  ” lucrarea, , noi  toti  am  capatat  harul  sa  ne  nastem  din nou,  din  apa  si  din  Duh,  intocmai  ca  El,  la  botezul  in  Iordan, , nascuti  spiritual  din  Tatal,  intocmai  ca El,  ca  frati  ai  Lui ,  primind  Numele  Lui ca  numele  de  FAMILIE  si  numele  nostru  CEL  NOU,  individual;

„Cine are urechi sa asculte ce zice bisericilor Duhul: „Celui ce va birui ii voi
da sa manance din mana ascunsa si-i voi da o piatra alba; si pe piatra aceasta
este scris un nume nou pe care nu-l stie nimeni decat acela care-l
primeste.” (Apoc.2:17)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Dumnezeu L-a innaltat

  1. anne zice:

    ar trebui sa vorbesti despre ortodoxie cand vei incerca sa vezi ce este ortodoxia,oare crezi ca sunteti primii care spun ca iisus era dumnezeu,au mai spuso si altii care vroiau sa demonstreze ca nu a fost nici o suferinta pe cruce…daca ai ales o cale usoara de a cunoaste jumatate din adevar asta e treaba ta dar nu critica ceva ce nu cunosti…e inutil sa-ti astupi urechile si insusi inima…tu sti adevarul,biserica ortodoxa mantuieste…avem marturie pe toti sfintii care si-au dat viata pt iisus,daca pt tine nu e de ajuns e treaba ta dar nu spune minciuni impotriva adevarului…

    • Ioan zice:

      Am convingerea ca stiu ce este ortodoxia, , am citit carti, am umblat de mic pe la manastiri, in fiecare an, la hramul respectivelor asezaminte ,am stat de vorba cu calugari si preoti, , oameni de omenie si sinceri , am multi prieteni si vecini din confesiunea ortodoxa , nu am nimic de reprosat lor. Afara de faptul evident ca toti s-au plafonat cu dictonul CREDE SI NU CERCETA , daca parintii au apucat pe aceasta cale, mergem si noi cu ei pana la mormant . Si asa se intampla ca, mormantul este perceput ca un LOC CU VERDEATA si de odihna,(pentru ei viata se sfarseste la cimitir cu flori si lumanari si o cruce ca semn de recunoastere a parcelei alocate pana in ziua judecatii ) , fara simtaminte si fara siguranta absoluta ca EU CA PERSOANA IL VOI VEDEA PE DUMNEZEU si ma voi intoarce ca sa locuiesc iarasi pe pamant .
      Pentru ortodocsi , promisiunile lui Dumnezeu ( ca de exemplu aceea ” Adevarat, adevarat va spun ca cine asculta cuvintele Mele si crede in Cel ce M-a trimis are viata vesnica si nu vine la judecata, ci a trecut din moarte la viata. (Ioan.5:24) „)
      sunt tinute departe in ceata , sunt privite ca incerte si cu nesiguranta , fiindca ei nu au parte acea NASTERE DIN NOU pe care o cere DOMNUL ISUS HRISTOS pentru COPIII LUI DUMNEZEU .
      Accept din toata inima marturia sfintilor lui Dumnezeu, pe care biserica respectiva i-a adoptat doar pentru a-si impune pretentia abuziva la puterea de a mantui, pe care si-a asumat-o prin faptul ca a UZURPAT AUTORITATEA NUMELUI LUI ISUS HRISTOS, inlocuindu-l cu TITLURILE pe care le foloseste pentru a-si cladi falsa doctrina , necunoscuta pe vremea CINCIZECIMII ( Rusaliilor ) si nepropovaduita de ucenici

  2. mihaela zice:

    nu pot sa nu-ti semnalez o gravă eroare 🙂 (că de celelallte nu mă mai leg 🙂 ) cel care-si reseteaza religia nu crede in trinitate. cum ai putut să-i faci una ca asta colegului tău unitarian? 😀 😀

  3. Ioan zice:

    nu este unitarian, nici macar crestin nu e, cata vreme propaga idei ateiste, adica pentru el Cuvantul lui Dumnezeu este opera omului contopist, care are – ca si el – curajul sa introduca ganduri omenesti si afirmatii contradictorii . Si el niciodata nu si-a expus deschis ” vederile ” personale in privinta Divinitatii, probabil pentru el Dumnezeu este doar o poveste , ca si aceea despre galcevile adventiste pe care pune mare pret, considerand Sfanta Scriptura doar o lectura pentru minte , numa buna pentru a ” vorbi discutii ” inteligente .
    Si, capac la toate pretentiile, este unul dintre cei mai mari imitatori ai oranduirii comuniste in care a fost crescut , prin modul de a practica CENZURA . Se considera unicul in drept de a fi BAGAT IN ZEAMA , pardon, am vrut sa zic seama .
    Dar ma gandesc ca totusi n-am gresit. avand in vedere ciorbele pe care le prepara si le serveste cu nonsalanta . Recunosc ca si eu stau uneori si le degustez, de aceea-i fac RECLAMA . Desi, oridecate ori i-am sugerat unele ingrediente pentru a diversifica gustul monoton si searbad de zeama lunga de advent , persista in conservatorismul religios , neacceptand SAREA si CONDIMENTELE BIBLIEI . Mai nou, a muncit din greu sa-si scoata la iveala povestea vietii traita in mijlocul unei grupari care de la inceput nu a avut nimic de-a face cu lucrarea lui Dumnezeu , carte in care prezinta rufele murdare ale societatii omenesti, .
    Un adevarat crestin, in opinia mea, trebuie sa prezinte lumii HAINA DE NUNTA IMACULATA , a MIRESEI LUI HRISTOS
    Cum insa ar fi in stare sa faca asta , cine nu apartine de acea TURMA MICA si nu cunoaste GLASUL PASTORULUI ?

  4. anonim zice:

    Draga Mihaela te-am urmarit de ceva timp incoace asa ca doresc sa te amtii de la cuvinte nestiutoare si doesc te ma indepartezi de internet si sa-l mai lasi in pace pe acest IOAN DASCAL pentru ca ii pui intrebari si comentarii aeriene .

    • Anonimul de mai sus nimic nu are de spus , el (ea ) profita doar in scris si de acest blog deschis ce permite , omeneste, sa exprime ce gandeste orisicui care-l citeste .
      Doar asa se dovedeste libertatea de a creste in adevar sau minciuna, in intuneric sau lumina , calauziti de dreptate sau traind ganduri desarte rupte de realitate

  5. mihaela zice:

    Dragă anonim, (deși eu cred că ești Ioan Dascăl, adică behăitul oilor)

    îți doresc să ai parte de un an nou fericit și plin de binecuvântări și… uite că am și o veste bună pentru tine 🙂 M-am decis să-ți urmez sfatul: ăsta e ultimul meu comentariu pe acest blog.

    Fiți binecuvântati!

  6. Anul nou e fericit daca cel vechi l-am trait impacati cu Dumnezeu si cu semenul , ( ateu chiar fiind) . Caci orice gand exprimat de Creator se reflecta ‘ntr-un popor cu dragoste de Cuvant ( care este Domnul Sfant Cel venit pe-acest pamant sa fie reprezentat chiar prin omul ce-a ratat gloria -n care-a fost pus , prin cuvantul ce l-a spus )
    Si la anul care vine , chiar dintr-un ateu ca mine , Domnul poate si chiar vrea sa -ncheie lucrarea Sa : sa puna viata-n bob iar paiul sa-l zvarle-n foc

  7. Pingback: Un articol pentru meditatie asupra viitorului | behaitul oilor si Glasul Pastorului

  8. Imi place ca luati din Biblie doar textele care va convin voua fara sa tineti seama si de celelalte! Cam asta fac toate religiile! Nu e diferenta intre voi si ceilalti! De exemplu de ce nu explicati putin si aceste versete:
    Fapte 7 :55-56 Dar Ştefan, plin de Duhul Sfânt, şi-a pironit ochii spre cer, a văzut slava lui Dumnezeu, şi pe Isus stând în picioare la dreapta lui Dumnezeu;
    şi a zis: „Iată, văd cerurile deschise, şi pe Fiul omului stând în picioare la dreapta lui Dumnezeu.”

    Daniel 7 :13 M-am uitat în timpul vedeniilor mele de noapte şi iată că pe norii cerurilor a venit unul ca un fiu al omului; a înaintat spre Cel Îmbătrânit de zile şi a fost adus înaintea Lui.
    14 I s-a dat stăpânire, slavă şi putere împărătească, pentru ca să-I slujească toate popoarele, neamurile şi oamenii de toate limbile. Stăpânirea Lui este o stăpânire veşnică şi nu va trece nicidecum, şi Împărăţia Lui nu va fi nimicită niciodată.

    Ioan 6:27 Lucraţi nu pentru mâncarea pieritoare, ci pentru mâncarea care rămâne pentru viaţa veşnică şi pe care v-o va da Fiul omului; căci Tatăl, adică însuşi Dumnezeu, pe El L-a însemnat cu pecetea Lui.”
    Geneza 1 :26 Apoi Dumnezeu a zis: „Să facem om după chipul Nostru, după asemănarea Noastră; el să stăpânească peste peştii mării, peste păsările cerului, peste vite, peste tot pământul şi peste toate târâtoarele care se mişcă pe pământ.”

    Geneza 3 :22 Domnul Dumnezeu a zis: „Iată că omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscând binele şi răul. Să-l împiedicăm, dar, acum ca nu cumva să-şi întindă mâna, să ia şi din pomul vieţii, să mănânce din el şi să trăiască în veci.”

    Geneza 11 :7 Haidem! să Ne coborâm şi să le încurcăm acolo limba, ca să nu-şi mai înţeleagă vorba unii altora!”

    Isaia 6 :8 Am auzit glasul Domnului, întrebând: „Pe cine să trimit şi cine va merge pentru Noi?” Eu am răspuns: „Iată-mă, trimite-mă!”

    Ioan 5:17 Dar Isus le-a răspuns: „Tatăl Meu lucrează până acum; şi Eu, de asemenea, lucrez.”

    1 Corinteni 8 :5 Căci chiar dacă ar fi aşa numiţi „dumnezei” fie în cer, fie pe pământ (cum şi sunt în adevăr mulţi „dumnezei” şi mulţi „domni”),totuşi pentru noi nu este decât un singur Dumnezeu: Tatăl, de la care vin toate lucrurile şi pentru care trăim şi noi, şi un singur Domn: Isus Hristos, prin care sunt toate lucrurile, şi prin El şi noi.

    Isaia 6 :8 Am auzit glasul Domnului, întrebând: „Pe cine să trimit şi cine va merge pentru Noi?” Eu am răspuns: „Iată-mă, trimite-mă!”
    Zaharia6 :12-13 Şi să-i spui: „Aşa vorbeşte Domnul oştirilor: „Iată că un om, al cărui nume este Odrasla, va odrăsli din locul Lui şi va zidi Templul Domnului. Da, El va zidi Templul Domnului, va purta podoabă împărătească, va şedea şi va stăpâni pe scaunul Lui de domnie, va fi preot pe scaunul Lui de domnie, şi o desăvârşită unire va domni între ei amândoi.”

    Ioan 14 :23 Drept răspuns, Isus i-a zis: „Dacă Mă iubeşte cineva, va păzi Cuvântul Meu, şi Tatăl Meu îl va iubi. Noi vom veni la el şi vom locui împreună cu el.

    1 Ioan 2 :22-24 Cine este mincinosul, dacă nu cel ce tăgăduieşte că Isus este Hristosul? Acela este Antihristul, care tăgăduieşte pe Tatăl şi pe Fiul.
    Oricine tăgăduieşte pe Fiul n-are pe Tatăl. Oricine mărturiseşte pe Fiul are şi pe Tatăl.
    Ce aţi auzit de la început, aceea să rămână în voi. Dacă rămâne în voi ce aţi auzit de la început, şi voi veţi rămâne în Fiul şi în Tatăl.

    1Ioan 1 :3 deci ce am văzut şi am auzit, aceea vă vestim şi vouă, ca şi voi să aveţi părtăşie cu noi. Şi părtăşia noastră este cu Tatăl şi cu Fiul Său, Isus Hristos.

    Ioan 17:11 Eu nu mai sunt în lume, dar ei sunt în lume, şi Eu vin la Tine. Sfinte Tată, păzeşte, în Numele Tău, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei să fie una, cum suntem şi Noi.

    Ioan 17:21 Mă rog ca toţi să fie una, cum Tu, Tată, eşti în Mine, şi Eu în Tine; ca şi ei să fie una în Noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis.

    Ioan 17:22 Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei să fie una, cum şi Noi suntem una –

  9. Convingerea mea este aceasta : Scriptura nu necesita explicatii, ci descoperire pentru a fi inteleasa in concordanta cu ” tot ce-au spus profetii „. Daca in mintea cuiva se iveste o contradictie la citirea Bibliei, eu zic , este datorata unei gandiri straina de intelepciunea Scriitorului si gandirea Lui . Fiindca ai lansat provocarea ti-am pus si eu intrebarea, nu ca sa fug din „colt”- ul in care crezi tu ca m-ai inghesuit ci pentru a putea dialoga CINSTIT , ( daca accepti , bine, daca nu, nu )
    Daca am inteles corect, prin versetele citate expui o DUALITATE , da, ori ba ? De acestea ma ” foloseam ” si eu pe vremea cand ma chinuiam sa argumentez asa numita sfanta treime , la fel ca ” elevul silitor” care a declarat ca ” cei patru evanghelisti au fost trei : Luca si Matei” Eu mi-am gasit „nasul „care m-a pus la respect in DOUA CUVINTE : SINGURUL DOMN , atat in Deuteronom 6.4 cat si in Iuda 4
    Problema se iveste atunci cand pentru mintea noastra este imposibil sa corelam aceste afirmatii despre Tatal si Fiul , pentru a reprima contrazicerea indusa in mintea fireasca , fara nici un pic de intelepciune duhovniceasca ( acest subiect despre lucrarile Duhului este dezbatut de Pavel in 1Corinteni 2 si 3 )
    asa dar, te invit la continuarea dialogului, in sinceritate si fara ” ranchiuna ” sau desconsiderare, oricat de prost ( intentionat ) as apare ca as fi in ochii tai .

  10. Eu vad in Biblie clar diferenta dintr-e Dumnezeu Tatal si Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu trimis in lume pentru a salva lumea! Din cate ai explicat mai sus pentru tine, Dumnezeu Tatal e acelasi lucru cu Isus Hristos!

  11. Eu ma gandesc sa am dorinta apostolului Pavel, in permanenta : ” Caci noi nu stricam Cuvantul lui Dumnezeu, cum fac cei mai multi; ci vorbim cu inima curata, din partea lui Dumnezeu, inaintea lui Dumnezeu, in Hristos. Ca unii care am lepadat mestesugirile rusinoase si ascunse, nu umblam cu viclesug si nu stricam Cuvantul lui Dumnezeu. Ci, prin aratarea adevarului, ne facem vrednici sa fim primiti de orice cuget omenesc, inaintea lui Dumnezeu. ” exprimata prin a doua scrisoare catre fratii din Corint .care vor fi si ei inviati , ca martori pentru ” ceata lor „a faptului ca Pavel exprima ADEVARUL
    Mai citez si cuvintele apostolului Iacov ( scrise in Biblie, care cred eu , va primi atunci aceeasi marturie ca si Pavel , din partea Domnului Isus „intra in bucuria stapanului tau!” (Mat.25:21) ) : „Daca nu greseste cineva in vorbire, este un om desavarsit si poate sa-si tina in frau tot trupul” Este adevarat ca ” toti gresim in multe feluri ” deci, cu sau fara nici o intentie, nu vezi tu ca e cam mare greseala ta de exprimare din comentariul de mai sus ? Adica, vezi ca te-am avertizat anterior ca ce ai scris, ai scris, si eu n-am dreptul sa sterg, fiindca gandurile noastre merg la judecata inainte chiar sa fie exprimate , si tu , probabil fara sa te gandesti prea mult , ai scris : ” Dumnezeu Tatal e acelasi lucru cu Isus Hristos!” Frate draga , NU e acelasi LUCRU, ci aceeasi PERSOANA , in intelesul adevarat al Cuvantului . Te rog sa cercetezi Biblia cu mai multa atentie in legatura cu acest fapt, inainte da a citi , poate maine , versetele pe care ti le voi scrie , pentru ca sa intelegi si tu ( daca vrei ) Descoperirea lui Isus Hristos , asa cum a primit-o Pavel pe drumul spre Damasc ,Ioan, in timp ce trupul lui era scufundat in cazanul cu ulei fierbinte in insula Patmos, cei doi ucenici pe drumul spre Emaus , Toma , Petru, Filip si multi altii chiar si in zilele noastre, citind invatatura pe care ne-a dat-o Apostolul Neamurilor in scrisorile sale Biblice

  12. Observ ca nu mai ai interes pentru conversatie „civilizata ” . Inainte de a pleca pentru timp de o luna intr-o vizita de lucru in Scotia , unde nu am acces la internet , as vrea sa -ti spun, parafrazand cuvintele lui Fat Frumos in piele de porc, atunci cand Ileana Cosanzeana i-a aruncat-o in foc ( daca stii povestea ) ” Daca ai ascultat sfatul cuiva ( ca sa ridici obiectii impotriva unui om trimis de Dumnezeu ) , RAU sfat ai primit, iar daca a fost gandul tau , RAU AI MAI GANDIT . Greseala ta capitala este faptul ca te dai cine nu esti, si asta intr-un mod batjocoritor ” strigator la cer ” Te-ai inaltat singur in locul in care Dumnezeu a inaltat pe cineva . Eu zic : Domnul sa te mustre ! fiindca am vazut ca ai constiinta adormita ( somnul mortii spirituale )
    Acest comentariu este valabil pentru mai multi, nu doar pentru Credenumai

nimic

