Puterea lui Dumnezeu se manifesta in slabiciunile umane – de William Branham – 1

  • Si El mi-a zis: „Harul Meu iti este de ajuns; caci puterea Mea in slabiciune este facuta desavarsita.” Deci ma voi lauda mult mai bucuros cu slabiciunile mele, pentru ca puterea lui Hristos sa ramana in mine. (2Cor.12:9)

RESPINS  DE   UMANITATE

” Avem  ceva  aici,  un  lucru  care  sa  ne  incurajeze pe  noi,  crestinii , ceva  care  sa  ne  mangaie  in  frustrarile  vietii  de pe  pamant :  DUMNEZEU  ALEGE  OAMENII  CU  SLABICIUNI   si  smeriti,   ca  pietre vii  din  care  sa-Si  cladeasca  constructiile   Imparatiei  ( Biserica  LUI )  Daca  vom  ajunge  vreodata in  cer,  daca vom  sta  vreodata  in  prezenta  lui  Dumnezeu  ca  Biserica  Lui ,  va  fi  pentru  ca  am  apartinut  unui  grup  de  oameni  care  a  avut  slabiciuni  evidente  si  pe  care  lumea  i-a  respins  si i-a  tinut  afara  din  anturajul  ei

Tineti  minte: Dumnezeu  alege  totdeauna  oameni  desconsiderati ,  care  , in  ochii  lumii,  sunt   nimic . Pe  acestia  El  i  face  ” cineva  ” pentru  El  .  Poate  ca  nu  vedeti  asta , traind  viata  fireasca, dar  se  va  vedea  in  noua  viata ,  si  asta  CONTEAZA  !

Exemplele  biblice  urmeaza ……….

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

