Dumnezeu si Omul – natura dubla

In   straduinta  mea  de  a   ma  documenta  in  privinta  INVATATURILOR lui  Hristos,  cu  credinta  in  fagaduinta  Lui  ca  El  imi  va  aduce  aminte  de  tot  ce  a  spus  ucenicilor (Ioan.14:26)   am  ajuns  si la  aceasta  concluzie, pe  care  v-o  impartasesc,  cu  speranta  ca  va  veti  gandi  la  aceste  cuvinte  :

„dar vad in madularele mele o alta lege care se lupta impotriva legii primite de mintea mea si ma tine rob legii pacatului care este in madularele mele. (Rom.7:23)                          „Le-am dat Cuvantul Tau; si lumea i-a urat, pentru ca ei nu sunt din lume, dupa cum Eu nu sunt din lume. (Ioan.17:14)                                                                                                        „”Voi sunteti de jos”, le-a zis El,  (fariseilot )  „Eu sunt de sus: voi sunteti din lumea aceasta, Eu nu sunt din lumea aceasta.” (Ioan.8:23)  Apoi Isus a zis: „Eu am venit in lumea aceasta pentru judecata: ca cei ce nu vad sa vada, si cei ce vad sa ajunga orbi.” (Ioan.9:39)                                                                                                                                 Inainte de praznicul Pastilor, Isus, ca Cel care stia ca I-a sosit ceasul sa plece din lumea aceasta la Tatal, si, fiindca iubea pe ai Sai, care erau in lume, i-a iubit pana la capat. (Ioan.13:1)

Daca  tu  STII  ca  nu  esti  din  lumea  aceasta ,  constientizezi  ca  a  venit  ceasul  sa  pleci   din  ea  ?  Daca  da,  iubeste-i  pe  ai  Sai  si  uneste-te  cu ei , fiind gata  sa  asculti  Glasul  celor  sapte  tunete,  care  descopera  Taina  lui  Dumnezeu  Tatal,  adica  pe  Hristos ,  Mirele  care  vine  sa  te  ia  . (  caci,  vorba  romaneasca ,  daca  nu  ….  te  ia  celalalt  domn,   al  puterii  vazduhului  – el  este  in  lume  acum, este  chiar  in  firea   pamanteasca  si, ” O, nenorocitul de mine! Cine ma va izbavi de acest trup de moarte…? (Rom.7:24) ”  daca  nu  primesc  acea  nastere  noua , daca  nu  am  a  doua  natura ? )

Domnul  Isus  Hristos  a  trait  exclusiv  pentru  a  ne  exemplifica  adevarata  traire  a  vietiii  venita  din  natura  Divina ,  si  a  ne  demonstra  ca , daca  ne  nastem  din  El,  vom  primi  natura  Lui , intrucat stim ca Hristosul inviat din morti nu mai moarte: moartea nu mai are nicio stapanire asupra Lui. (Rom.6:9)

O  prima  dovada  pentru  fiecare  este  primirea  VINDECARII   prin  CREDINTA  ,  de  orice   germene ( microb, demon  ) ,  de  boala    ca  urmare   a  RUGACIUNII   Rugaciunea facuta cu credinta va mantui pe cel bolnav, si Domnul il va insanatosi; si, daca a facut pacate, ii vor fi iertate. (Iac.5:15)

domnul  Lica  si  prietenii lui  ar  trebui  sa   priceapa  ca   ACESTA  este  MESAJUL  trimis  de  Dumnezeu  prin  profetul  Lui,  William  Branham

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

