MANANCA CARTICICA

  •  El mi-a zis: „Fiul omului, mananca ce vei gasi inaintea ta, mananca sulul acesta si du-te de vorbeste casei lui Israel!”Am deschis gura, si mi-a dat sa mananc sulul acesta.. El mi-a zis: „Fiul omului, hraneste-ti trupul si umple-ti maruntaiele cu sulul acesta pe care ti-l dau!” – L-am mancat, si in gura mea a fost dulce ca mierea.El mi-a zis: „Fiul omului, du-te la casa lui Israel si spune-le cuvintele Mele!   ( Ezechiel 3.1-4 )
  • M-am dus la inger si i-am cerut sa-mi dea carticica. „Ia-o”, mi-a zis el, „si mananc-o; ea iti va amari pantecele, dar in gura ta va fi dulce ca mierea.” (Apoc.10:9)
  • Cartea aceasta a Legii sa nu se departeze de gura ta; cugeta asupra ei zi si noapte, cautand sa faci tot ce este scris in ea; caci atunci vei izbandi in toate lucrarile tale si atunci vei lucra cu intelepciune. (Ios.1:8)
  • Astfel, te-a smerit, te-a lasat sa suferi de foame si te-a hranit cu mana,( pe  evrei ,cand  i-a  scos  din  robia  Egiptenilor  ) pe care nici tu n-o cunosteai si nici parintii tai n-o cunoscusera, ca sa te invete
    ca omul nu traieste
    numai cu paine, ci
    cu orice lucru care iese din gura Domnului traieste omul. (Deut.8:3)
  • Acum cunoastem ca stii toate lucrurile si n-ai nevoie sa Te intrebe cineva; de aceea credem ca ai iesit de la Dumnezeu.” (Ioan.16:30)Cuvantul S-a facut trup si a locuit printre noi, plin de har si de adevar. Si noi am privit slava Lui, o slava
    intocmai ca slava Singurului nascut din Tatal. – (Ioan.1:14)
  • Isus le-a zis: „Adevarat, adevarat va spun ca, daca nu mancati trupul Fiului omului si daca nu beti sangele Lui, n-aveti viata in voi insiva. (Ioan.6:53)
  • Caci trupul Meu este cu adevarat o hrana, si sangele Meu este cu adevarat o bautura. (Ioan.6:55)  Eu sunt Painea vie care s-a coborat din cer. Daca mananca cineva din painea aceasta, va trai in veac; si painea pe care o voi da Eu este trupul Meu pe care Il voi da pentru viata lumii.” (Ioan.6:51)…….( se tine strans de Capul)  din care tot trupul, hranit si bine inchegat, cu ajutorul incheieturilor si legaturilor, isi primeste cresterea pe care i-o da Dumnezeu. (Col.2:19)

Una  din  binecuvantarile  primite de om  la  creatia  lui  a  fost :  ” Cresteti, inmultiti-va, umpleti pamantul si
supuneti-l; si stapaniti peste pestii marii, peste pasarile cerului si peste
orice vietuitoare care se misca pe pamant.” (Fac.1:28)

Pentru  crestere  a  fost  stabilita  o  HRANA   si  aceasta  hrana  consta  din  ceea ce   O  ALTA  VIATA  a  facut  sa  creasca  si sa se  inmulteasca . Omul  isi  mentine si  perpetueaza  viata  lui  prin  viata  pe  care o  ia  de la  lumea  vegetala  si  animala . In  realitate  insa ,  viata  nu  ajunge  la  om,  ci  se intoarce  intotdeauna  la  Cel  care  a  INFIINTAT-o . La  om  ajung  doar  LUCRURI  MOARTE  ( ne  hranim  cu  mortaciuni ) , de aceea  viata  aceasta  SE  TERMINA  la un  moment  dat .

Dumnezeu  a  pus  in  om  GANDUL   VESNICIEI  :”Orice lucru El il face frumos la vremea lui; a pus in inima lor chiar si gandul vesniciei, macar ca omul nu poate cuprinde, de la inceput pana la sfarsit, lucrarea pe care a facut-o Dumnezeu. (Ecl.3:11)

si pentru  a- si  implini  aceasta  DORINTA  i-a  aratat  ALTERNATIVA  despre  care  am  vorbit  prin  citatele  Scripturii . Cu  alte  cuvinte , „Domnul Dumnezeu a dat omului porunca aceasta: „Poti sa mananci dupa placere din orice pom din gradina; (Fac.2:16)Intre  acestia era  si pomul vietii in mijlocul  gradinii (Fac.2:9)    si  tot  acolo  era  un  alt  pom  special  ” pomul  cunostintei  binelui si  raului „al  carui  FRUCT  i-a  fost  OPRIT (Fac.3:17) tocmai  din  motivul  prezentat  ,  ca  OMUL  SA  TRAIASCA  vesnic  hranindu-se  CU  orice  LUCRU  exprimat  de  gura  Domnului ,  care  ARE  VIATA  IN  SINE  , si  care  RAMANE    in  noi  IN   VEAC  ( pentru  eternitate )

A-L  accepta  pe  Hristos  in  noi  (Gal.4:19)  este  hrana  care  a  fost  poruncita  pentru  a  creste  si  a  ne  inmulti  si  pentru a  stapani , Este  SULUL CARTII  in  care  este scris despre Mine), vin sa fac voia Ta, Dumnezeule!” (Evr.10:7) ale  carui  cuvinte  sunt  DULCI   cand  le  citim,  dar  ne  amarasc  prin  faptul  ca  nu  le  putem  face  vii  in  viata  noastra  trecatoare . Bine  a  spus  Pavel  „Caci binele pe care vreau sa-l fac, nu-l fac, ci raul pe care nu vreau sa-l fac, iata ce fac! (Rom.7:19)

Este  minunata  experienta  a  vietii  traita  dupa  o  noua  nastere ,  ” omul  firesc  vine  intai , iar  omul  Duhovnicesc  vine  pe  urna ”

  • De aceea este scris: „Omul dintai, Adam, a fost facut un suflet viu.” Al doilea Adam a fost facut un duh datator de viata. (1Cor.15:45)
  • Omul dintai este din pamant, pamantesc; Omul al doilea este din cer. (1Cor.15:47)

Fiecare se  hraneste  cu  lucruurile  apartinatoare  naturii in care  traieste

Natura  pamanteasca  a omului  face  ca  trupul  sa  creasca  mancand  ” lapte si  miere  ”    El va manca smantana si miere pana va sti sa lepede raul si sa aleaga binele. (Isa.7:15).   Mancarea  este  procesata  prin  amestec  cu  o  substanta  AMARA   din  FIERE,  deci,  gustul  dulce  din  gura  devine  amar  in  pantece .

Natura  spirituala  a  omului  se  hraneste   citind  sau  ascultand .  Ferice de cine citeste si de cei ce asculta cuvintele acestei prorocii si pazesc lucrurile scrise in ea! Caci vremea este aproape! (Apoc.1:3)

Filip s-a coborat in cetatea Samariei si le-a propovaduit pe Hristos. Noroadele luau aminte cu un gand la cele spuse de Filip, cand au auzit si au vazut semnele pe care le facea   Caci din multi indraciti ieseau duhuri necurate si scoteau mari tipete; multi slabanogi si schiopi erau tamaduiti.    Si a fost o mare bucurie in cetatea aceasta.(Fapte 8.5-8)   pentru  ca  noroadele  aveau  un  cuget  curat ,  care   a  primit  propovaduirea,   fara rautate ,

Un vrajitor, dimpotriva ,  dupa  ce  a  imitat  multa  vreme  , prin  scamatorii  ieftine, ( predicare  pe plata  in  bani,si  cat  mai  multi  pe  ora de palavrajeala  ) cand  a  intalnit  Adevarul,  a  vrut  sa  cumpere  ” darul ” Dumnezeului   pe  care nu  vroia  sa-L  slujeasca   ci  doar  sa-L  exploateze . ( exact  ca  fratele  Vasazica ,,  pana  cand  n-a  mai  avut  acces  la  parale )    Tot  printr-un  om  numit  Simon  , Duhul  Sfant  a  dat  in  cazul  acesta  verdictul  ” pentru ca ai crezut ca darul lui Dumnezeu s-ar putea capata cu bani!. Tu n-ai nici parte, nici sort in toata treaba aceasta, caci inima ta nu este curata inaintea lui Dumnezeu.”caci vad ca esti plin de fiere amara si in lanturile faradelegii.”

Ni  s-a  spus  ca  va  veni  o  zi  in  care  nimeni  nu  va  putea  sa  cumpere  sau  sa  vanda , nici  macar  painea  zilnica  , daca  nu  va  avea  scris  pe  mana  dreapta  sau  pe  frunte  numarul  numelui  Fiarei

Si  nimeni  nu  va  mai  putea  sa  aiba,  ca  si  astazi, luna  aprilie  2013,  libertatea  de  INCHINARE   SPIRITUALA  la  Acela  pe  care-L  considera  Dumnezeul  lui , chiar  daca  totusi , nu  sunt  dumnezei  cate  idei   ale  oamenilor  atei  deveniti  credinciosi  deodata , dupa  ce  au  ascultat  o  predica   elevata  invatata  intr-o  scoala  de  teologie  chioara , ce  n-a  vazut  in  Isus  pe  Domnul  care  L-a  uns   Imparat  peste  pamant  , guvernand  prin  Duhul  Sfant .

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la MANANCA CARTICICA

  1. tot eu zice:

    „Omul isi mentine si perpetueaza viata lui prin viata pe care o ia de la lumea vegetala si animala ”
    ………………………
    Bine punctat. „Prin viata pe care O IA.” Omu isi mentine si perpetueaza viata prin A LUA viata unei plante. A LUA VIATA = CRIMA.

    • Si Vezi, si asta-i un motiv pentru care este scris in Biblie ca orice om este PACATOS , si eu as spune ca si ucigas, chiar fara sa fie constient ca si el este nu mai mult decat o VICTIMA . Pentru ca, pana la un final, si viata omului este luata . Nimeni pana acum n-a fost in stare sa-si PASTREZE viata, oricat de bine a intretinut-o ! Dar asta nu inseamna ca viata nu poate fi totusi pastrata . Conditia care s-a pus pentru mentinerea vietii in trup omenesc ne-a spus-o Domnul Isus „Caci oricine va vrea sa-si scape viata, o va pierde; dar oricine isi va pierde viata din pricina Mea si din pricina Evangheliei, o va mantui. (Marc.8:35)
      Cine isi iubeste viata o va pierde; si cine isi uraste viata in lumea aceasta o va pastra pentru viata vesnica. (Ioan.12:25)
      TOT EU ar fi fost bine sa ma gandesc la o intrebare la care nu ete deloc usor sa gasesc un raspuns ” Daca acele cuvinte au fost spuse, de UNICUL OM despre care se stie BINE ca a murit odata si totusi TRAIESTE si SE INMULTESTE in mod MIRACULOS , cata minte LIPSA am eu in cutia craniana sau in cerebelul de cenusa ( materie cenusie ), ca nu le pot patrunde sensul, desi pretind a nu fi cre(S)tin ?

      • tot eu zice:

        :)) un cre(s)tin necre(s)tin care o da cu textele biblice de zici ca-i placa zgariata. uite ca a trebuit sa-i cunosc pe adventisti ca s-o aud si pe asta. dar stii cum sta treaba? oricat ai posta tu texte si te-ai zbate din rasputeri….babilonul a cazut ….PENTRU TOTDEAUNA. S-a sfarsit, nene. S-a sfarsit cu minciuna voastra, s-a sfarsit cu ipocrizia, cu tot cu ceea ce sunteti unsi si neunsi. Ati ramas goi pusca in fata intregii lumi.

        Un creator care creaza fiinte menite sa-si mentina si perpetueze viata prin A LUA VIATA, este el insusi un CRIMINAL. Asta sta si va sta in picioare! Pentru toti cei care iubesc adevarul. Pentru toti care s-au saturat de minciunile voastre. Pentru toti orbii care au ajuns sa vada. Nimeni si nimic nu va mai putea darama acest adevar, in ciuda sfortarilor voastre ipocrite. Hai, dati-o in continuare cu tora, cu texte, cu nebunii, cu ebraica voastra de doi bani. Oricum va faceti de ras!

        behaitul oilor si Glasul Pastorului says: Citind comentariul tau, TOT EU mi-am amintit ca tocmai am mancat o aripa de PUI MORT , cumparat gata prajit,( am facut vre-o crima ?) de la ASDA , un supermarket londonez -( probabil ca si puiul era maidanez travestit totusi unul care a trait odata , in vremuri arhaice )
        Tot eu, ma gandesc cum as trai dupa felul propovaduirii celui care ” a sfarsit cu ipocrizia „cand a vazut ca ” ati ramas goi pusca in fata intregii lumi ” mancand pui din oua chinezesti , cu cine stie ce fel de viata artificiala in ei . https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2013/03/24/oul-sfanta-treime/ care – probabil- nu va fi considerata de tne o crima ca sa fie transferata celor flamanzi ( comunisti atei din Koreea de nord , de exemplu )

  2. Dafna Dana zice:

    „tot eu”- putina politete nu strica pe acest blog.
    Va faceti de ras cu astfel de vocabular.
    Sa inteleg ca fratele Laiu este -” behaitul oilor si Glasul Pastorului”????
    Eu nu sunt de acord cu profetesa HW si nici cu ritul adevntist dar ma port politicos cu orice om de orice fel de rit ar fi .Pot sa spun ca am prieteni crestini adventisti, crestini ortodocsi, crestini baptisti, crestini catolici, mozaci ortodocsi, musulmani. budisti si atei dar nu-i jignesc! Nici nu se pune problema sa ne ocaram !
    Am intrat pe acest blog sa-mi exprim parerea si sa-i marturisesc credinta.
    Eu imi evaluez si imi reevaluez credinta si asa merg inainte cautand sa ma indrept si sa ma las modelata de Scripturile Sfinte prin intermediul Duhului Sfant Dumnezeiesc.
    Sa aveti o saptamana binecuvantata .

nimic

