Sunt evanghelistii mantuiti ?

probabil  ca  aceasta intrebare  ,  motivul pentru care  mi-am pus-o  si  continutul  acestui articol  le veti  socoti  ca  fiind  ” copilaresti ” folosind cel  mai  verosimil  cuvant  pentru  descriere .

Asa  m-am gandit eu  in  seara  aceasta ,  ca  probabil  Matei,  Marcu,  Luca si  Ioan  nu  sunt  pastrati  in  amintirea  crestinismului  cu  fapte de omenie, cu  descrieri  sa fi  fost   oameni  exceptionali pe  anumite  planuri,  nici cu  semne    sau  minuni  , ca  noi sa le numim asa ,   ci  doar  cu  RELATAREA  UNOR  EVENIMENTE  la  care au  fost  martori  sau  despre  care  au  auzit  si  le-au  transcris  intocmai  , pentru  POSTERITATE .

M-am  gandit  in  special  la  doctorul  Luca ,  la  munca  depusa  de  el  pentru  a  cauta  persoanele  si  a  le  interoga  , apoi  pentru  a  selecta interviurile  si  a le  aranja  in  felul  corect  necesar  pentru  a reda  imaginile  calatoriei  pe  Pamant  a  Duhului lui Dumnezeu  , purtat de  Domnul Isus  Hristos  si  de  aceia  alesi  de El  ca  sa-L  urmeze  si  sa  continue  LUCRAREA de  zidire  a  BISERICII  , ca  TEMPLU  VIU  al  Duhului  Sfant .

Apoi  m-am  gandit  la  fratele  Owen Jorgensen ,  care,  la  fel  ca si  Luca  ,  a  scris  o  carte  a  Faptelor   Apostolilor  contemporani     http://supranaturalul.wordpress.com/

Toti acestia  au  scos  in  evidenta  credinta  in  Isus  Hristos  , prin  puterea caruia  orice  lucru  bun  este  posibil  sa  fie  manifestat  in  viata  oamenilor  care  primesc  ” fagaduinta  Tatalui ” (Fapt.1:4)     Daca  cartile  cuprinse in  Biblie  sunt  relativ  mici  si  faptele  sunt  relatate  sumar, probabil  si  pentru  ca  atunci  prea putini oameni  intre natiuni  stiau  sa citeasca  ( afara  de poporul  lui Dumnezeu  , care  a  pus  de la inceputuri  baza pe  Cuvant ),  astazi  avem  carti  mari  si  relatari  mai  mult decat  amanuntite  , uneori , orice om  fiind obligat  de  imprejurari  sa  stie  sa  citeasca  si  chiar  in  mai  multe limbi  .

Si  m-am  gandit  ca  , daca  eu  as  putea  sa  fac  o  cat  de mica  masura  din  astfel  de  lucrare,  nu-mi  voi pierde  nici eu  rasplata

Daca  raspunsul  la  intrebarea din  titlu  este  AFIRMATIV

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

