Cum ne pregatim pentru rapire ( articol scris doar pentru crestini )

Nimeni sa nu  se simta  cumva obligat  sa  scape  de  tulburarile si  nenorocirile  care  au  inceput  deja  sa  fie  simtite  pe pamant  si  care au  fost  proorocite  ca  vor  veni   sub  forma  unui  „ceas al  incercarii, care are sa vina peste lumea intreaga ca sa incerce pe locuitorii pamantului. „(Apoc.3:10)    NU  ESTE  VORBA  nicidecum  de  sfarsitul lumii ,  adus  de  Nibiru, sau  de  schimbarea polilor,  vesti  pe  care le-am  prezentat  in  articolele  anterioare ( daca  nu  stiti  limba engleza,  ar fi  bine sa va straduiti  s-o invatati , cerand  intelepciune de  la  Domnul )

Este  vorba  despre  fagaduinta  data de  Dumnezeu  ultimei  generatii  de  oameni  care  traiesc  in  lumea  amestecata  a  oamenilor -animal ,      (Si oile Mele trebuie apoi sa pasca ce ati calcat voi cu picioarele voastre si sa bea ce ati tulburat voi cu picioarele voastre!” (Ezec.34:19)      adusi  la  existenta  printr-o samanta  fireasca , draceasca , clocita  in  oul  mamei  tuturor celor vii , caruia  Adam  i-a pus numele  VIATA = Eva datorita  faptului ca  a fost  pacalit  , aceasta  fiind  insasi  MOARTEA (zamislirea  in  pacat (Ps.51:5) insemnand  conceperea prin sex , pofta  animalica pe  care omul  actual  nu o poate stapani,  fiind  mostenita  )

Si fagaduinta pe care ne-a facut-o El este aceasta: viata vesnica. (1Ioan.2:25)

Daca  prin  EVA ( nasterea din  OU ) am fi venit  la  Viata,  nu-si mai are rostul  fagaduinta , si nici  nasterea  din  Nou   prin Cuvantul  Evangheliei  :”Nu te mira ca ti-am zis: „Trebuie sa va nasteti din nou.” (Ioan.3:7)

Si dupa ce Ma voi duce si va voi pregati un loc, Ma voi intoarce si va voi lua cu Mine, ca acolo unde sunt Eu, sa fiti si voi. (Ioan.14:3)

Despre  aceasta  ” luare ”  noi ne-am  imaginat  o  gramada  mare de  scenarii,  cum si  cand  va avea loc,  si  toate  ne duc la  faliment,  datorita  simplului fapt  ca  ” vremurile si  soroacele nu sunt  treaba noastra ”  „pe acestea Tatal le-a pastrat sub
stapanirea Sa. (Fapt.1:7) iar „Despre ziua aceea si despre ceasul acela, nu stie nimeni: nici ingerii din ceruri, nici Fiul, ci numai Tatal. (Mat.24:36)   Va  intreb  si sa-mi raspundeti  sinceri : cum  este posibil sa stie  o  civilizatie  disparuta cu  mult  inainte de venirea  Mantuitorului ,  care  niciodata n-au  ajuns la  cunostinta  mantuirii, ci doar  a  pierzarii, fiindca se inchinau  la  Sarpele cel vechi  , cunoscut  ca  extraterestru si  stramos al lor   !?

Atunci  (si acum )  ,  care este  ” treaba noastra „si  cum  o  facem  ?

Isus le-a raspuns: „Lucrarea pe care o cere Dumnezeu este aceasta: sa credeti in Acela pe care L-a trimis El.” (Ioan.6:29) Dar Mangaietorul, adica Duhul Sfant, pe care-L va trimite Tatal in Numele Meu,
va va invata toate lucrurile si va va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu. (Ioan.14:26)Caci nicio prorocie n-a fost adusa prin voia omului; ci oamenii au vorbit de la Dumnezeu, manati de Duhul Sfant. (2Pet.1:21)

Daca  cineva  ajunge  sa  cunoasca si sa stie  (Ioan.10:38)ca  Tatal  era  in  Isus Hristos  si  ca  Hristos  este  in  oamenii  placuti Lui ,va  sti si  va  crede  ca  in  fiecare generatie  Dumnezeu  a  vorbit  unui om  in  forma unui  TRIMIS = INGER  si  de asemenea  El  a  trimis  pe  Ingerul  Sau  la un om  pe nume  William  Branham,  ca  profet  pentru  generatia  care   marturiseste  RAPIREA   poporului  dintre Neamuri  care-i  poarta Numele , chiar  inainte  de  ” ridicarea din  nou  a  cortului lui David  din  prabusirea lui „(Fapt.15:16)”Du-te si spune robului Meu David: „Asa vorbeste Domnul: „Oare tu Imi vei zidi o Casa ca sa locuiesc in ea? Dar Eu n-am locuit intr-o casa, din ziua cand am scos pe copiii lui Israel din Egipt pana in ziua aceasta; ci am calatorit intr-un Cort drept locuinta. (2Sam.7:6)   ( David  ) a zis prorocului Natan: „Iata! eu locuiesc intr-o casa de cedru, si chivotul lui Dumnezeu locuieste intr-un cort.” (2Sam.7:2)

adica  a  Templului din Ierusalim ,  care este  pregatit  sa fie  rezidit .

Prin  acest  OM  TRIMIS DE  DUMNEZEU , asa cum a fost  apreciat  in  zilele  lucrarii  lui Dumnezeu  prin el  (1947-1965 )http://supranaturalul.wordpress.com/   intreaga  lume  a primit  oportunitatea  de  a  cunoaste  pe  Dumnezeu  la  adevarata  Sa  FATA ,chipul Dumnezeului celui nevazut, (Col.1:15) nascut  Primul  in  toata  zidirea  care  va  dainui ( fiindca  aceasta  in  care suntem  inca – chiar daca am  fost  nascuti din nou –  este  pieritoare )  si  sa afle  cum  trebuie  sa se pregateasca  pentru  INFIERE = RASCUMPARAREA  TRUPULUI (Rom.8:23)

Va  urma , dar  mai  ganditi-va si voi  , si  dati-va  propriile  raspunsuri,  intre timp

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

