1977 – evenimente neobisnuite pe o insula in Brazilia

Cred  ca  relatarile  despre  OZN  sunt  realitati  ,inca  de  pe  vremea  cand eram elev la  liceu ( 1976)  cand  am  vazut  urma  lasata  de  un asemenea obiect  in  padurea Baciu  de  lnga  CLUJ -Napoca . Pe atunci  informatiile  ajungeau  mai  greu  la public  datorita  cenzurii  comuniste,  totusi  am  avut  ocazia  sa  ajung  la  cateva  , prin  participarea  la  intalniri  private cu  oameni  sinceri  interesati  de  ce se  mai  intampla  in  lume , care  nu  tineau  cont  de  situatia  politica  si  aveau  contacte  cu  ”  strainatatea ” trecand  peste interdictii   Filmul  acesta pe  care l-am  gasit  azi  imi confirma  faptul  ca  orientarea  mea  spre  cunostinta  nu  a  fost  doar  INTAMPLARE ,   ci o  calauzire  nebaniuta  de mine in acel  timp  , spre  ” lucruri  care  vor  veni  ”    in  viata  de  zi cu zi a  omenirii ,  lucruri  PROOROCITE   prin  Cuvantul  etern al  CELUI Atotputernic .  Si daca  lumea  nu  are  inca   explicatiile  CORECTE  ,  motivul  nu este altul  decat  PACATUL  care  o  tine  ” legata ” , si  acesta  este  numit  de  catre Dumnezeu  prin  cuvantul  NECREDINTA  in  ” ceea  ce  ni se vestise  si  necunoasterea  bratului Domnului ” (Isa.53:1)  in  context  fiind  vorba  de  INSUSI   MANTUITORUL  OMENIRII,  Domnul nostru  Isus  Hristos

http://youtu.be/Hh1jDZoj2xs

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 1977 – evenimente neobisnuite pe o insula in Brazilia

  1. Donetta zice:

    Valuable information. Lucky me I found your website by accident, and I’m shocked why this accident didn’t happened earlier! I bookmarked it.

nimic

