RASPUNS LA O INTREBARE DESPRE BIBLIA PROTESTANTA

Cristi  a  lansat  intr-un  comentariu  provocarea  si  insinuarea  ca  protestatii   sunt  ERETICI , si  ca  Biblia  lor  nu  este  corecta . Acest  video  ne  spune  cum  s-a  pastrat  Cuvantul  lui Dumnezeu  , de multe  ori  ARS  si  dstrus  de aceia  care  de-a  lungul  secolelor, prin teroare , si-au  impus  falsa  autoritate

http://youtu.be/GtO-7xN26ME

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la RASPUNS LA O INTREBARE DESPRE BIBLIA PROTESTANTA

  1. cristi zice:

    …nu te supara frate, eu nu insinuez ci pot dovedi ce postez; un ex; Cartea lui Tobit si Cartea Baruh nu exista in Biblia „protestanta” desi sunt canonice (sunt incluse si in vechiul testament evreiesc (Septuaginta).”protestantii” au eliminat aceste Carti canonice si cunosc si motivele. deci lasa ma in durerea mea… 1
    2.”de-a lungul secolelor prin teroare..” mi-ai facut noaptea frumoasa 🙂 vedeti de barnele voastre (ceva de genul „procesul vrajitoarelor din salem” , masacrele din americi, etc)

  2. Referitor la cartile necanonice , poate informatiile din acest video ti-ar fi si tie de folos, draga frate Cristi , sunt in limba engleza, te rog sa ma anunti daca doresti ajutor la traducere http://www.youtube.com/watch?v=pAr18jQcnS0&feature=related The Lost Gospels.wmv-pe You-tube

nimic

