Simgoluri explicate 3 – Uleiul de ungere si Umplerea cu Duhul Sfant

Si el a zis: „Du-te de cere vase de afara de la toti vecinii tai, vase goale, si nu cere putine. Cand te vei intoarce, inchide usa dupa tine si dupa copiii tai; toarna din untdelemn in toate aceste vase si pune deoparte pe cele pline.” (2Reg.4:3-4)

Petru   era  pescar  ,  mie-mi place  sa  pescuiesc .. El  era  cu  barca, incerca  sa  prinda  pesti, constient  ca  L-a  TAGADUIT  pe  Cristos .

Isi  amintea  cum  Proorocul  Acela  -i  spunea  ” Petru,  Ma  iubesti  tu ? „si  el  a  raspuns  : ” Da , Doamne !”  Apoi  El  insista  : „Petru,  zici  ca  Ma  iubesti ? ” Si  i-a  raspuns : ” O, Doamne,  STII  ca  Te Iubesc,  sunt  gata  sa  mor  pentru  Tine „. Si  Isus  i-a  spus : ” Petru,  tu  CREZI  asa,   dar  inainte  sa  cante  cocosul,  ( in  acea  NOAPTE  a  lipsei  de  descoperire , omul  dormind   in  IMAGINATIILE  GANDIRII lui ) te vei  lepada de  Mine  de trei ori ”  Petru  era  prins  in  invalmaseala  evenimentelor  starnite  de  PUTERILE  INTUNERICULUI  acelui veac ,  si  el  a spus  : Eu  nu-L  cunosc,  eu  n-am  nici  o  legetura cu  ”  Penticostalii  ”  aceia  !

Si-a  amintit  cum  S-a  lepadat de El  in  curtea lui  Pilat ,  in  fata acelei  FEMEI  care -l  acuza : ” Tu  esti  unul  dintre ei ! ” Nu,  a  zis  el  si  chiar  s-a  jurat . Acum , constiinta  se  trezise  si  el  era  intr-o  stare  ingrozitoare  Se  lepadase de  Cristos . si  cand a  cantat  cocosul,  Isus  a  privit  spre el . Nu  i-a  suportat  PRIVIREA  si  a  iesit  afara , dezamagit  de  sine  insusi . S-a  gandit :  ” Eu  pentru ce  mai  traiesc ?  Ma  intorc  iar  la  pescuit,  eu  nu  mai  pot  sa  predic  altora, eu  ma  intorc  la  starea  mea  de  jos , credeam  ca  m-am  inaltat,  ca  stiu  ceva  despte  VIATA , dar  a  fost   iluzie  ” A  urcat  in  barca  alaturi  de  vechea  echipa  , incercad sa uite  noile  experiente  , si  a aruncat  mreaja ,  toata  NOAPTEA  dar  n-a  prins  nici un peste .. A  intrat  intr-o  stare  de  slabiciune, nu  mai  avea  nimic  din  ce  visase,  era  dezamagit  de sine , ajuns la  capatul  capacitatilor  lui .

La un  moment  dat,  cand  umbla  in  lumina  Cuvantului, ( cu  Biblia  sub  brat ) credea ca  este  cineva ,  avusese curajul  sa taie  URECHEA  robului  marelui preot , credea  ca  in  trei ani  de ucenicie  invatase ceva , dar  acum  vedea  ca  nu stie  nimic . Era  nevoit sa uite  tot,  si  isi  spunea :  Un  lucru  mi-a  ramas  totusi , sunt  pescar  si  pot sa traiesc  din  pescuit !   Insa  noaptea  se  sfarsea  si  nu  a  prins  nimic .Ce  dezamagit  era !.Si atat de  descurajat ! De  fiecare data  cad  scotea  navodul,  era  GOL . Era  obosit  si  ajunsese intr-un moment de  maxima  slabiciune,  ca  isi  spunea ” As putea  foarte bine sa  sar  din  barca  asta  , oricum, nu-s bun de nimic ! ”

Atunci  a  auzit  un  GLAS :  ” Copilasilor, aveti  vre-un  peste ? ”  A privit spre mal  si  acolo era un  Barbat .   ” tu  esti,  Simone ? ” I-a raspuns,  ”  Da,   noi ne-am trudit toata noaptea  si  nu am  prins  nimic,  nu  este peste  aici . „Barbatul  acela  a spus : ” Atunci, aruncati  navodul  pe  partea  cealalta  ”  Cum ?,  pe  partea  cealalta? dar noi am  facut si  asa ” Barbatul  a insistat ”  Aruncati  navodul pe  partea  cealalta ! ”  El  a  aruncat  navodul  si  l-a  scos  PLIN

Atunci  a  devenit  iarasi  PUTERNIC .  Si-a  imbracat  haina  de pescar  si  a spus :  ” Fratilor,  este  EL ! ”  Gandul de  sinucidere  s-a   schimbat  intr-unul  de  viata  biruitoare  si  el  a  jnnotat  cu  hainele  pe  el  mai  repede  decat  vasleau  colegii lui  pana la mal .

Cand  se  credea    TARE    nu  a putut  face  nimic,  dar  cand  si-a  pierdut  increderea in  puterile  lui,   a  dobandit  TARIA   divina , doar  prin  ascultarea  si  actionarea  conform  CUVANTULUI  , recunoscut  iarasi  ca  DOMN  al  lui !

Vasul  de  lut  gol,  umplut  cu  untdelemnul  DESCOPERIRII  lui  Cristos  VIU  intr-un  eveniment  REAL  din  viata lui .

Nu va  lasati  amagiti  de  interpretari  mintale  (  fiindca  gandirea  omeneasca  ce  vine  din  minte ,  MINTE  ) Rugati-va  si  asteptati  ca  Dumnezeu  sa  SE  ARATE   !  Daca o  va  face,  sunteti  ai  Lui,  daca nu,  nu ! Caci  este  scris :

Peste putina vreme, lumea nu Ma va mai vedea, dar voi Ma veti vedea; pentru ca Eu traiesc, si voi veti trai. (Ioan.14:19)  Doar  ACCEPTATI  prin  CREDINTA  , FAGADUINTA   aceasta  ,  si  respingeti  oricare  indoiala  care  va  intra  in  creier  ( si  cricaie  ca un  greier  invataturi  religioase  trinitare )

Va  urma

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

