Pamflet pentru Mihaela – si nu numai pentru ea

     Pentru  cei  ce  cred  Cuvantu,  am  o  mie  de  dovezi .Dar  pentru  cine  nu-L  crede,  n-am  niciuna !  Precum  vezi …

 

     Nu  trebuie  sa  te  ingrijorezi,  odinioara eram  si  eu  asa,  inainte  ca  2  Corinteni  5.19  sa  lucreze  ca  verset  CHEIE  pentru  mine  : 

Caci, daca este cineva in Hristos, este o faptura noua. Cele vechi s-au dus: iata ca toate lucrurile s-au facut noi.. Si toate lucrurile acestea sunt de la Dumnezeu, care ne-a impacat cu El prin Isus Hristos si ne-a incredintat slujba impacarii;

ca adica, Dumnezeu era in Hristos, impacand lumea cu Sine, netinandu-le in socoteala pacatele lor, si ne-a incredintat noua propovaduirea acestei impacari. (2Cor.5:19)

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pamflet pentru Mihaela – si nu numai pentru ea

  1. mihaela zice:

    n-am înțeles eu din ce ai scris ce ai fi vrut tu ca eu să înțeleg… dar încă mai sper că într-o zi vei descoperi adevărul (în întregime).

  2. Daca intelegi, e bine, daca nu, nu , ….dar Domnul Isus sa-ti asculte rugaciunea si sa intareasca speranta ,una din cele trei virtuti care raman . ” 1 Cor.13.13
    Nu vreau decat sa crezi exact asa cum este scris, adica EL DUMNEZEU ne-a impacat cu SINE , pe care oamenii L-au rastignit , ( isi vor intoarce privirile spre Mine, pe care L-au strapuns. Il vor plange cum plange cineva pe singurul lui fiu, si-L vor plange amarnic cum plange cineva pe un intai nascut. (Zah.12:10)
    singura scuza socotita de ei valabila pentru acea fapta fiind acuza ” pentru ca tu, un om, pretinzi ca esti Dumnezeu „, ceea ce Domnul Isus NU A NEGAT, caci asa era proorocit .
    Secretul nu e greu de aflat, deoarece este scris , simplu si CLAR : ” adica Dumnezeu era in Hristos, impacand lumea cu SINE „, cum eu inteleg asta : DUHUL SFANT era in OMUL UNS prin care S-a manifestat in timpul acela pentru acea lucrare, si El este ACELASI astazi, impartit inca dela Rusalii , in oamenii unsi pentru diferite lucrari la ZIDIREA BISERICII ,aspect atins si de apostolul Pavel in afirmatia ca ” si in trupul meu implinesc ce lipseste suferintelor lui Hristos, pentru trupul Lui, care este Biserica. (Col.1:24)

nimic

