FARA VIOLENTA !

  • Lupta-te lupta cea buna a credintei; apuca viata vesnica, la care ai fost chemat si pentru care ai facut acea frumoasa marturisire inaintea multor martori. (1Tim.6:12)

     Linia  frontului  este astazi  deschisa  pe  fiecare  metru patrat  al  Terrei , armatele  sunt  inrolate  sub  diferiti  conducatori  spirituali , unele  castiga  adepti,  altele  bat  in  retragere ,  dar  nu  renunta  !. Incet,  dar  SIGUR,  fiecare om  de pe  pamant  va  fi  ” prins  cu  arcanul „( cum  se  facea  si  la noi in  tara  mai  demult ) si  obligat  sa  mearga  intr-o  directie, daca  nu  a  facut-o  VOLUNTAR  ,  mai  dinainte ,  asa cum  este  scris : ”

Lasati-le sa creasca amandoua impreuna pana la seceris; si, la vremea secerisului, voi spune seceratorilor: „Smulgeti intai neghina si legati-o in snopi, ca s-o ardem, iar graul strangeti-l in granarul meu.” (Mat.13:30)

    Va  prezint   un  video  in  care  sunt  prezentate  majoritatea  teatrelor  de  lupta  spirituala   actuale

In  ce  ma  priveste,  eu  m-am  inrolat    la  Mesajul  trimis  de  Dumnezeu  prin  profetul  Lui  adeverit  prin  semne  clare   tuturor  natiunilor, William  Branham .  In  apararea   acestui  mesaj folosesc  ” sabia  cu  doua  taisuri „care   opereaza  prin  sterilizarea   in sangele lui Isus  Hristos  orice  pacat  si  orice  microb  de boala   contemporana  care  a  reusit  sa  se  infiltreze  in  vietile   crestinilor ( bineinteles,  incepand  cu  a mea ).

    Sunt  ferm  convins  ca  a  lupta  cu  un  inamic necunoscut  inseamna  pierderea  luptei,  lovirea  ” cu  pumnul  in  vant „,  si  tot  asa  ,  angajarea  fara  arma  si  protectia  adecvata  duce  la  moarte  garantata .

  Prin  ceea  ce  postez  imi  fac  un  ” antrenament ” si  o  scoala de  ” spionaj ”  care  doresc  sa aiba  aceleasi  rezultate  pe  care  le-a  obtinut  generalul Iosua  in  lupta  impotriva   Ierihonului ,  bineinteles,  in  planul  spiritual  actual .

      Care  dintre voi,  cititorii,  va  dati  de  parte  mea ?

  Lupta  in  care  ne    angajam   este  acum  o  lupta de  eliberare  ,  pana  cand  ultimul  copil al  lui Dumnezeu  va  fi  scos  afara  din  pacat,  din  pozitia  de  necredinta  , si  adaugat  la  trupul  spiritual  al  Bisericii  lui Hristos . pana  ” se va implini  numarul  deplin  al  celor  chemati dintre natiuni ” . Si  atunci  vom  pleca,  vom  parasi  tot  ce-i  vechi,  pentru  a  intra  in  SLAVA  LUI , IN  POZITIA  DE  BIRUITORI ,  precum  citim  „Celui ce va birui ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” (Apoc.3:21)

  http://youtu.be/0P7OwQCLQdg

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

