Ce, un ceas n-ati putut sa VEGHEATI impreuna cu MINE ?

   Aceeasi  trei  ucenici  chemati  sa  vada  miracolul  SLAVEI  lui  Dumnezeu  pe  muntele  Transformarii,  au  fost  alesi  sa  vada  si  adancimile  agoniei  in  care  a  coborat  Domnul  nostru  in  Getsimani , gradina  milenara  a  Cetatii  Sfinte

    Daca  intaia  data  ei  erau  treji  si  si-au  pus  intrebari,  ca  aceea  privitor  la  profetul  Ilie,  de aceasta  data    ” au  adormit ” .  A  VEGHEA  inseamna  a  fi  atent  ca sa  prinzi  orice  miscare  si  orice  vorba   a  celui  pe  care  il  tii sub  observatie . Ucenicii  au  ramas  atenti  la  discutia  lui   Iisus  cu  cei doi  profeti,  insa   n-au  stat pana la  capat  la  discutia  lui  Isus  cu  Tatal .

    Oare  nu  se  intampla  aidoma  ACUM ?   Voi  cititi  tot  felul de  carti, scrise  de  oameni, si  NU  AVETI  TIMP |SI  RABDARE   un  ceas pe  zi  sa  stati  de  vorba  cu  fratii  despre  gandurile  TATALUI  in  privinta  evenimentelor  dinaintea  voastra .

    Lupta  cu  Dumnezeu ,  aceasta  a  purtat-o  Abrabam,  cand  a mijlocit  pentru  nepotul  Lot,  Iacov,   cand  a ramas  cu  coapsa  scrantita,  Moise,  cand  a  coborat  de pe  munte  cu  primele  table  ale  Legii,  Iosua  , inainte  de  cucerirea  Canaanului,  Isus  in  Ghetsimani.  Aceasta  lupta  noi  o  numim  RUGACIUNE ,   discutie  incheiata  prin  gandurile ( care  se  aud  la  tronul Lui  mai  tare  decat  cuvintele  rostite )  : Tata, ti-am  prezentat  pretentiile  mele,  acuma,  faci  cum  vrei Tu  ! Tu  ma  cunosti  si  stii  cand  am  si  cand  nu am  dreptate .  Acuma  plec,  stii, lucrurile  si  problemele  mele  sunt actuale   si  nu sufera  amanare,  doar  Tu  insuti  mi-ai  dat  o  viata  trecatoare. Lucrurile  si  problemele  Imparatiei   sunt  pentru  viitor,  cine  stie  exact  cand  vei  veni  ca  s-o  reasezi,  pe  pamant .Si  mi-ai  spus  PREA  MULTE  CUVINTE  ca sa pot  veghea  la  implinirea lor . Legea  Ta  este  prea  ” stufoasa ”  ca sa  pot  ajunge  s-o  traversez . pur si  simplu, NU  AM  TIMP   sa  ma  bat  cu  Tine  , sa  invat  adica ,  cuvant  cu  cuvant  lectia  de  aparare  impotriva  Diavolului . Dar,  esti  doar  Tatal  meu,  apara-ma Tu  !  

    GRESEALA  ENORMA, . Asteptam  vesnicia  si  nu  respectam  macar  TIMPUL  NOSTRU ,  uitand  ca  l-am  capatat  cu  un  SCOP . Dumnezeu  sa  aiba  mila  de noi  toti !

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

