MUZICA SPIRITISTA – dar acest cantec prezinta de fapt INTERACTIUNEA INTERDIMENSIONALA a existentei umane

Am  gasit  acest  cantec ,  o poveste  incredibila,  despre  o  fetita  care  si-a  pierdut  viata   intr-un  accident  ,  si  de 13   ani,  la  fiecare  aniversare  ,  stafia  acesteia  opreste  un  sofer, in  timpul  noptii,  rugandu-l  s-o  duca  ACASA

ACORDATI    ATENTIE  neimpartita  la  drumul  pe  care  va  conduceti  DESTINUL  !

acelasi  autor si  o  alta  poveste   de  viata  trista   de  copil  fara  familie  (  asemanatoare  povestii  FETITA  CU  CHIBRITURI  a lui  Neil Andersen  :

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la MUZICA SPIRITISTA – dar acest cantec prezinta de fapt INTERACTIUNEA INTERDIMENSIONALA a existentei umane

  1. o fiinta oarecare zice:

    „si de 13 ani, la fiecare aniversare , stafia acesteia opreste un sofer, in timpul noptii, rugandu-l s-o duca ACASA”
    –––––
    poate vei avea „norocul” ca data viitoare sa te opreasca pe tine, ca s-o poti duce ….:)acasa: http://adventist.at/2011/09/acasa/

  2. o fiinta oarecare zice:

    ups….era sa-mi scape. pana si ulita e „prafuita” pe la tine „acasa”?…”E ulița prăfuită, plină de țânci peltici ronțăind cu nesaț câte un știulete de porumb fiert sau copt pe jarul născător de umbre ciudate, magice.”
    Mai sa fie! Hai sa-ti donez o matura, poate iti vei da seama ca e cazul sa mai faci si un pic de curatenie. 😉

  3. Probabil cacomentariul tau a fost postat la adresa inversata, deoarece in filmele pe care le-am Link-uit eu nu se aude nicun rontait de soarece .
    Totusi iti multumesc pentru DONATIE , fiindca-n orice situatie o curatenie exemplara poate sa faca mai clara o -ntelegere precara despre ceea ce se vorbeste judecand DUHOVNICESTE , in privinta cu CREDINTA care trateaza VOINTA de-a birui neputinta ce te tine – chiar pe tine – intr-o umbra de DOCTRINE fabricate -n serie de-omenire MEDIE si transmise de-a valma prin numita MAS-MEDIA
    Nu am nici o pretentie de -a ma identifica cu vreuna din gruparile la care apartin prietenii nostri ale caror bloguri le vizitam
    Am speranta ca nu-mi vei CONTESTA dreptul de a ” cerceta totul si a lua ce este bun” (1Tes.5:21) in ochii mei, bineinteles „Ochiul este lumina trupului tau. Daca ochiul tau este sanatos, tot trupul tau este plin de lumina; dar daca ochiul tau este rau, trupul tau este plin de intuneric.” (Luc.11:34)

nimic

