SECRETE viziibile (expuse vederii )

Internetul  , cum am  mai  spus,  se  ocupa  cu  mintile  oamenilor,  oferind info rmatii   din ce  in  mai  amanuntite  despre  faptul  ca  LUMEA  ESTE   CONDUSA .

Eu  vreau  doar  sa va  amintesc  Cuvintele  din  Biblie  care  au  avetizat pe crestini   cu  mult timp  in urma  , prin  oameni  simpli –in aparenta –dar  carora  Dumnezeu  le-a dat  VIZIUNEA  lucrurilor  REALE,  in  toate  timpurile  din ISTORIE  ,  dovedind  ca  Duhul  Sfant   manifesta  GANDURILE  LUI  DUMNEZEU   prin  alesii Lui

1 Ioan 5 .19 ,   Matei 4. 8-9  ,  Geneza 4. 17-24  in comparatie  cu  Geneza 4. 25-26 si  1 ioan 3.11-12 +13

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

