fara titlu, dat cu tifla

fiindca  multe  asa zis  profetii,  asa  zis  crestine,  au  dat  in  bara  zeului  Baal (rotund ,  asa  cum  se  dau  multi  oameni  in  aceasta lume ),

Puteti spune,  in  mintea voastra, ca  eu  as  fi  CAP  PATRAT – ca si  baza  piramidei

unii  s-au  gasit  sa  anunte  ca  de  fapt  lumea  va  mai  continua  7000 de ani  de  amu-nainte  !  Pe  ce  se  bazeaza  aceste  afirmatii ?   tot  pe  PARERI  DE  CENUSA  si  INTARITURI  DE  LUT,  (vorba  profetului  biblic  Iov )

Sa  nu  uitam  ca  acest  PROFET  adevarat  a  mai  spus  si  aceste  cuvinte   „Dar stiu ca Rascumparatorul meu este viu si ca Se va ridica la urma pe pamant. (Iov.19:25) Chiar daca mi se va nimici pielea si chiar daca nu voi mai avea carne,  VOI  VEDEA  totusi pe Dumnezeu. Il voi vedea si-mi va fi binevoitor; OCHII  MEI  IL  VOR   VEDEA  , si nu ai altuia. Sufletul meu tanjeste de dorul acesta inauntrul meu.

Un  adevarat  profet  prezinta  intotdeauna  pe  Rascumparator  ca  fiind  Unicul  Dumnezeu  REAL,  pe  care   cei  NASCUTI  DIN  DUH  ajung  sa  traiasca o  ZI  in  care  sa-L  intalneasca si  sa-L  VADA   cu  ochii  trupului  de  carne  (  nu e  vorba de  imaginatie  aici ).  Este  o  PROMISIUNE  !   Ferice  de  acela  care  o  ARE  !

Vizionati, va rog  si  acest  video,  cu  articol cu  tot ,  si  apoi  ganditi-va  la  viitorul  vostru ,  fiindca  viata  nu  se  termina  in  clipa  mortii  http://ro.stiri.yahoo.com/descoperirea-care-schimba-tot-ce-stiai-despre-apocalipsa-052700120.html

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

