Pentru cei ce vor sa vada EVANGHELIA curata

predicata  cu  PUTERE  de   la  Domnul.  El  nu  cere  de la  tine  sacrificii – sa  dai  omului  castigul  muncii  tale cu sudoare , dupa  ce  o  viata-ntreaga  te-ai  luptat  cu  suferinta ,  ca  la  urma,  in  tarana  sa te-arunce  cu o  forta  diavoleasca , ca sa poata  prin  hipnoza, ,  buzunarul  sa-ti  goleasca ( vezi  video http://www.youtube.com/watch?v=5lvU-DislkI  postat  in  scop de  a  face  haz   ,  iar  acesta  cu  sunetul  original :  http://youtu.be/D2nHPpzJ5ro   ) sau  aceasta  IMITATIE http://www.youtube.com/watch?v=LN-SSETsDtI&feature=related– ce  spirit  viclean  este  acesta ?  care  canta  ingereste  si  tranteste  diavoleste ?   Carismatici,  dar  ce duh  ii  conduce ,  Ce  va  ganditi,  asta-i  puterea  lui  dumnezeu ?   A  vazut  cineva  pe  Domnul  facand  asa ?  Sau  ati  citit  in  Scriptura  o  asa   imbarligatura  de  pretentii  si  emfaza  afisata  pentru  lume  ca  sa-adune  averi  bune  pentru  spatii si reclama ,  si  PROSTIME ?  Mama,  mama  ! Cum  ne  spune  Eclesiastu  in  Proverbe  ,  de  acea  intelepciune  prefacuta ,  care  striga  la  prosti  si  le  da sa  bea  vin  amestecat,  predicandu-le  prin  SLUJNICELE ei  ( prov. 9 )  fara  ca  acestia  sa  stie  ca  ” Oaspetii ei  sunt  in  VALEA  LOCUINTEI  MORTILOR  ”

In  acest  articol  doresc  sa  prezint  o  LUCRARE  AUTENTICA  A  DUHULUI  SFANT,  in  filmul  urmator , in  care  se  implinesc  cuvintele  Scripturii „Caci asa vorbeste Domnul Dumnezeu, Sfantul lui Israel: “In liniste si odihna va fi mantuirea voastra, in seninatate si incredere va fi taria voastra.”

http://youtu.be/kNRiseu1oAQ

Puteti  citi  in  continuare  traducerea

As vrea sa vă întreb ceva. Dacă cele spuse de mine sunt adevărate, atunci pe baza adevărului, Dumnezeu este legat de Cuvântul Său şi ca atare va împlini totul aşa cum a spus. Dacă va face aceasta, veţi fi de acord să-L primiţi pe Isus Hristos? Cine nu L-a primit încă? Aici veţi găsi mila, căci El se îndură de voi şi de ceilalţi. Încredeţi-vă inimile în El şi credeţi. Rugaţi-vă şi spuneţi: „Doamne, eu cred. Vindecă-mă în seara aceasta, Te rog.” Dacă veţi face aceasta, El vă va vindeca.

Nu demult, noi am sosit din Africa de Sud iar peste câteva săptămâni vom merge din nou.

Vom vizita Africa, India, Palestina şi Germania.

La Durban, Africa de Sud, după ce au trecut 4-5 oameni prin rândul de rugăciune şi Domnul i-a vindecat, când ceilalţi au văzut puterea Duhului Sfânt, s-au predat 30.000 de oameni care L-au primit pe Isus Hristos ca Mântuitor personal. 30.000 o dată, vă daţi seama?

Părerea mea este că noi trebuie să luăm Cuvântul lui Dumnezeu ca Îndrumător şi apoi să mergem în toată lumea ca să predicăm Evanghelia.

Şi Evanghelia nu constă numai din Cuvânt, ci şi din dovada dată de Duhul Sfânt prin puterea Sa. Evanghelia legitimează puterea Duhului Sfânt.

Eu am mers în multe ţări, iar în unele am găsit oameni care spuneau: „Noi nu avem nevoie de misionari! Noi ştim mai multe decât tine!”

Poate că ştiu într-adevăr, dar noi avem nevoie de cineva care să creadă Cuvântul lui Dumnezeu ca să fie legitimat prin Duhul. Aceasta doresc să vadă oamenii şi atunci se vor pocăi şi Îl vor primi pe Isus Hristos în viaţa lor. Numai în felul acesta vor crede.

Eu mă încred din toată inima în Dumnezeu şi ştiu că în seara aceasta El se va proslăvi pentru că oamenii s-au adunat în locul acesta, pentru că cred că Isus Hristos este Acelaşi. Fie ca Isus din Nazaret să vă binecuvânteze pe fiecare în parte. Aceasta este rugăciunea mea.

Este adevărat ceea ce spun acum? Niciun om din lume nu-L caută şi nu L-a căutat vreodată pe Dumnezeu, ci Dumnezeu este Acela care îl caută pe om.

La început, omul a căzut în Eden, iar de atunci a început să se ascundă de Dumnezeu. Dar Dumnezeu este Acela care-l caută pe om.

Domnul Isus a spus: „Nimeni nu poate veni la Mine, dacă nu-l atrage Tatăl, care M-a trimis…” Vedeţi, mai întâi trebuie să fiţi atraşi de Tatăl.

Aş vrea să vă explice ceva. Ce se întâmplă atunci când am o viziune? Câţi dintre voi au visat vreodată? Aş vrea să văd mâinile voastre ridicate. Cam două părţi din cei prezenţi au visat. Este adevărat că sunt şi mulţi oameni care nu visează.

Visul vine în subconştient.

Deci există un conştient şi un subconştient. În subconştient începi să lucrezi cu ajutorul Duhului Sfânt.

Prima dată este conştientul. Eu întreb pe cineva: „Crezi tu?”, iar el răspunde: „O, da, domnule!” Tu crezi cu mintea, dar ce se întâmplă cu cel dinăuntrul tău?

Cine face ca vaporul să meargă înainte? Nu bărbatul care stă pe puntea de comandă, ci cel care se află în sala maşinilor unde este motorul.

Uneori, când suntem în subconştient, noi visăm. Aceasta se întâmplă când dormim. Atunci putem să visăm lucrurile pe care le-am făcut când eram treji, iar când ne trezim, ne amintim tot ce-am visat. Poate că unii dintre voi aţi visat ceva cu ani în urmă şi vă mai amintiţi şi acum. O parte din voi aţi fost acolo. Este adevărat? Nu vă mai amintiţi ce aţi visat cu ani în urmă?

Acum fiţi atenţi. În cazul omului care doarme, subconştientul este departe, dar subconştientul omului care are o vedenie nu este undeva, ci este aici. El nu doarme. Ochii lui sunt dimpotrivă deschişi şi vede o vedenie.

Dumnezeu poate să dea unui om care doarme visuri, iar altuia să nu îi dea. Dacă v-aş spune: „Visaţi-mi un vis!” voi nu aţi putea face aceasta oricât de mult aţi dori. Acesta este motivul pentru care Dumnezeu a pus în biserică, apostoli, proroci, darul vindecării, etc., este adevărat? Toate acestea sunt pentru desăvârşirea bisericii.

Pavel spunea: „Deci, dacă s-ar aduna toată Biserica la un loc, şi toţi ar vorbi în alte limbi, şi ar intra şi cei fără daruri, sau necredincioşi, n-ar zice ei că sunteţi nebuni?

Dar dacă toţi prorocesc, şi intră vreun necredincios sau vreunul fără daruri, el este încredinţat de toţi, este judecat de toţi.

Tainele inimii lui sunt descoperite, aşa că va cădea cu faţa la pământ, se va închina lui Dumnezeu, şi va mărturisi că, în adevăr, Dumnezeu este în mijlocul vostru.” (1 Corinteni 14.23-25).

Este adevărat? Este aceasta Evanghelia? Este Isus Hristos Acelaşi ieri, azi şi în veci? Este El acelaşi şi astăzi? Poate că voi vorbiţi în limbi şi spuneţi că credeţi în El şi că aveţi Duhul Sfânt. În ce mă priveşte, eu cred în plinătatea Lui. Eu cred că este un singur Domn şi acesta este Isus Hristos. El nu este mort, ci a înviat din morţi, iar în seara aceasta este aici, pe această platformă.

El să vă binecuvânteze şi să vă ajute.

Eu nu am fost niciodată în locul acesta şi din câte îmi dau seama nu cunosc pe nimeni. Sunt doar 3-4 predicatori pe care îi cunosc – fratele Roze, bărbatul de lângă el, al cărui nume l-am uitat, şi fratele Lindsay, dar Dumnezeu vă cunoaşte pe toţi. Este adevărat? El vă cunoaşte pe toţi.

Aici este o femeie. Dumnezeul din cer ştie că eu nu am mai văzut-o niciodată până acum. Noi suntem străini unul faţă de celălalt, este adevărat, doamnă? Noi nu ne cunoaştem, dar Dumnezeu te cunoaşte. Dacă Isus Hristos este acelaşi ieri, azi şi în veci, atunci să mai privim un exemplu din Scriptură ca să vedem cum a fost ieri, când a vorbit cu femeia de la fântână ca să afle ceva despre ea. Astfel, El i-a zis: „Dă-Mi să beau!”, la care femeia a răspuns: „Cum, Tu, iudeu, ceri să bei de la mine, femeie samariteană?” Iar după ce a vorbit un timp cu ea, i-a cunoscut necazul. Este adevărat? Acum, dacă Isus a înviat din morţi şi trăieşte în noi, înseamnă că s-a împlinit şi Cuvântul din Ioan 14.19:

Peste puţină vreme, lumea nu Mă va mai vedea, dar voi Mă veţi vedea; pentru că Eu trăiesc, şi voi veţi trăi.” (Matei 28.20).

Voi ştiţi că acum aştept pe cineva: mă refer la Îngerul Domnului. Acesta este adevărul, deoarece fără ajutorul Său nu pot să fac nimic. Sunt la fel de slab ca şi voi.

Pentru că în sală sunt prezenţi şi criticii mei, vreau să le pun o întrebare: Câţi dintre voi au văzut fotografia Lui şi au auzit de conferinţa în care oamenii de ştiinţă au prezentat-o? Lumina supranaturală a venit şi ni s-a arătat. Sunt câţiva ani de atunci. S-au publicat mii de exemplare. Această fotografie a fost cercetată de George Lacy de la FBI, unul dintre cei mai renumiţi cercetători în arta fotografică din America, dar Isus Hristos S-a legitimat ca fiind Acelaşi ieri, azi şi în veci.

Eu Îl aştept pe El. M-am lăudat vreodată cu un lucru, sau am spus ceva ce nu a fost adevărat? Dacă da, Dumnezeu să mă ierte pentru că nu am făcut-o intenţionat. Dorinţa mea este să-L prezint cu o inimă smerită. El mă aude acum şi doresc ca harul Său să fie în mijlocul nostru în seara aceasta, ca să legitimeze Cuvântul Său vorbit.

Unde este sora de la orgă? Aş vrea să cânte încet cântarea: „Crede numai”. Rog pe fiecare să fie pregătit. Aplecaţi-vă capetele când vi se va cere aceasta. Voi, cei din rândul de rugăciune, fiţi pregătiţi. Dacă El vă va mustra, fiţi atenţi dacă acesta este adevărul. Fiţi ascultători şi primiţi-o.

Voi, cei care mă ascultaţi, trebuie să ştiţi că El este Cel ce vorbeşte şi nu eu. De aceea, dacă vă mustră, duceţi-vă şi puneţi-vă problema în ordine.

Ce se face înainte de a urma un tratament? Trebuie căutată boala şi cauza ei, abia după aceea urmând tratamentul. Dacă de exemplu, voi sunteţi bolnavi şi obosiţi şi mergeţi la medic, iar el vă dă o aspirină fără să vă consulte, înseamnă că nu este un medic bun şi că încearcă să scape de voi. Un medic adevărat, consultă pacientul până când găseşte cauza bolii şi abia după aceea aplică tratamentul.

La fel este şi cu noi. Dacă este un duh rău, păcate nemărturisite, dacă în locul acesta sunt oameni care nu se află în voia lui Dumnezeu, atunci puteţi să tot plângeţi şi să strigaţi, puteţi face orice, căci demonul rămâne. Acesta este adevărul. Fiţi atenţi la aceasta!

Dacă Dumnezeu pune blestemul peste ceva, iar voi veniţi să-l luaţi, veţi ajunge în necazuri ca Moise. Este adevărat?

Duhul Sfânt este aici, de aceea, în Numele lui Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, iau fiecare persoană sub controlul meu, spre onoarea lui Dumnezeu.

Aş vrea să vorbesc un moment cu tine, soră. Cugetul îţi spune că se va întâmpla ceva şi că va avea loc chiar acum. Dacă este adevărat, ridică mâna. Bine. Aceasta este prezenţa Sa.

Eu sunt un străin pentru tine. Noi nu ne-am întâlnit niciodată în viaţa aceasta, dar dacă Duhul Sfânt despre care vorbim, dacă Isus Hristos este Acelaşi ieri, azi şi în veci, dacă eu am spus adevărul atunci când am mărturisit în faţa oamenilor că El este Acelaşi ieri, azi şi în veci, atunci Domnul va descoperi ceva cu privire la tine, ceva care te va ajuta să crezi în El. Tu stai în faţa mea, iar eu nu pot să ştiu care este necazul tău, dar Domnul îl cunoaşte. Dacă Domnul îngăduie, tu vei primi vindecarea şi El va descoperi dorinţa ta, fie că este vorba de o problemă financiară, fie că ai necazuri în familie sau orice altceva ar fi. El ştie totul şi este în stare   să-mi descopere orice ar fi. Este adevărat?

Aceasta Îl face să fie Acelaşi ieri, azi şi in veci. El este Acelaşi care a vorbit cu femeia de la fântână. Eu vorbesc cu tine, aşa cum a făcut-o El, ca să primesc legătura cu duhul tău. Eu văd… Tu te îndepărtezi de mine… Ai avut un accident grav în care maşina ta a fost distrusă, în urma unei tamponări. Tu ai fost aruncată în aer, iar în urma căzăturii, ţi-ai sucit gâtul şi ceafa. După un timp ţi s-a localizat în ceafă o tumoare canceroasă. Tu ai fost învăţată din Scriptură, dar crezi că Isus Hristos te poate vindeca?

Tată Dumnezeule, în Numele Fiului Tău Isus Hristos şi pe baza autorităţii Cuvântului Tău, poruncesc tuturor acestor duhuri rele, s-o părăsească pe această femeie care este pe moarte. Satană, eşti descoperit, de aceea îţi poruncesc să ieşi afară din această femeie! Biserica Dumnezeului celui Viu, îţi porunceşte să ieşi afară în Numele lui Isus! Amin.

Acum aş vrea să-ţi mai spun ceva, soră.

Tu ştii că acum totul a dispărut. Gâtul tău este vindecat şi la fel ceafa. Dumnezeu să te binecuvânteze.    Du-te pe drumul tău, fii mulţumitoare şi fericită şi bucură-te.

Aveţi credinţă în Domnul Isus. Fie ca punctul cel mai important din viaţa noastră, să fie Domnul Isus. Gândiţi-vă şi procedaţi la fel ca ucenicii, care au devenit o inimă şi un gând. Amintiţi-vă că Isus este Acelaşi ieri, azi şi întotdeauna.

El este Acelaşi şi astăzi, de aceea, aveţi credinţă în El! Voi ascultătorilor, priviţi spre El; dăruiţi-I inima voastră, credeţi cu toată puterea şi nu vă apropiaţi de El cu o atenţie împărţită. Staţi în rugăciune. Rămâneţi credincioşi în Dumnezeu.

Acum pacienta următoare. Aici este prezenţa Domnului şi tu eşti conştientă de ea.

Pentru cei care mă ascultă vreau să spun că eu sunt fratele vostru şi că ceea ce vedeţi nu este psihologie, ci este Puterea Dumnezeului celui Atotputernic; nu este psihologie, ci este lucrarea Domnului Isus în concordanţă cu Cuvântul Său.

Acum aş vrea să vorbesc puţin cu tine, soră. Noi suntem străini unul faţă de celălalt, dar Isus Hristos ne cunoaşte pe amândoi.

Noi ne întâlnim pentru prima dată, dar El este Acela care te cunoaşte şi care te-a ţinut în viaţă. El mă cunoaşte şi pe mine, şi ca frate al tău, am primit prin harul Său, acest dar dumnezeiesc, fără să fi făcut ceva pentru aceasta. Primul lucru pe care mi-l amintesc din fragedă copilărie, este o viziune. Acum priveşte pentru o clipă aici. Da, tu eşti bolnavă. Tu eşti într-o suferinţă şi te înconjoară un duh întunecat. Este un cancer localizat la piept. Ai fost consultată de un medic bun. Ai şi o hernie, o suferinţa la stomac şi o grea problemă la inimă, motiv pentru care eşti foarte ameţită. Cu câteva zile în urmă te-ai simţit foarte rău şi ai stat pe marginea patului. Simţeai că eşti aproape de moarte şi ai privit pe geam. Este adevărat?

Totul este întocmai.”

Tot ce-a fost peste tine, te-a părăsit. Ce crezi, cine este Cel ce cunoaşte viaţa ta? Dacă Isus Hristos este Acela, primeşte-L! Mulţumesc.

Tu vrei să ştii dacă aici este ceva supranatural. Crezi tu în Isus Hristos aşa cum L-am predicat eu din Cuvânt? Da, ştiu că tu crezi în Isus Hristos. Deasupra ta mai stă încă un duh întunecat. Este ceva serios. Pot să văd că te numeşti Eva. Da, numele tău de familie este York, şi locuieşti în oraşul acesta. Numărul casei tale este 613, pe strada nr.6. Este adevărat? Du-te acasă şi fii sănătoasă. Tu eşti vindecată în Numele lui Isus Hristos. Domnul să te binecuvânteze. Bucură-te şi fii fericită.

…………………………………………………………………………………………………

Aveţi credinţă şi nu vă îndoiţi. Scriptura  spune: „Du-te şi nu mai păcătui ca să nu ţi se întâmple ceva şi mai rău!” Păcatul este necredinţa.

Păcatul nu constă în a bea, a fuma, a juca la jocuri de noroc – acestea sunt doar consecinţele păcatului.

Isus a spus: „Du-te şi nu mai păcătui (nu mai fii necredincioasă) ca să nu ţi se întâmple ceva şi mai rău!” Aveţi credinţă în Dumnezeu!

Credeţi-L din toată inima!

Pot să văd că femeia aceasta este urmată de Lumină. De ce? Ca să îndepărteze umbra neagră de peste ea. Femeia de acolo are o suferinţă la fiere şi o hernie. Crezi că Domnul Isus te vindecă? Ea stă acolo şi are un batic la gât. Crede din inimă, ridică-te şi primeşte vindecarea. Fii sănătoasă în Numele lui Isus Hristos. Dumnezeu să te binecuvânteze.

Aveţi credinţă în Dumnezeu. Credeţi?

Domnule care stai acolo, tu ai hernie. Te-ai rugat: „Doamne, lasă ca bărbatul acesta să-mi vorbească”, este adevărat? Dacă da, ridică mâna şi ridică-te. Credinţa ta te-a vindecat, frate. Du-te acasă căci Isus Hristos te-a vindecat.

Domnul Isus vă vede, de aceea nu este obligatoriu să fiţi aici sus. Aveţi credinţă şi veţi primi ceea ce cereţi. Este nevoie însă să credeţi. Dacă veţi crede din toată inima voastră, Dumnezeu vă va împlini dorinţa.

Pacientul acela… scuză-mă, domnule. Crezi din toată inima? Da, tu crezi. Acum eşti puţin agitat din pricina prezenţei Lui. Tu nu eşti de aici, ci vii din Richmond, Virginia, şi ai cancer la mandibulă. Vrei să pleci sănătos acasă? Primeşte-L pe Isus Hristos ca Vindecătorul tău. În Numele lui Isus Hristos eu poruncesc cancerului să te părăsească.

Pleacă de la el! Domnul să te binecuvânteze, domnule! Du-te şi crede din toată inima.

Cum îţi merge? Te văd tânăr, cu mult mai tânăr decât eşti acum când stai în faţa mea. Tu suferi cu capul. Durerile au început demult, cam de la vârsta de 25 de ani şi de atunci te supără mereu. Tu eşti credincioasă şi te-ai rugat mult ca această durere să te părăsească, iar acum ai venit aici. Tu te-ai rugat şi ai auzit un glas care ţi-a spus că dacă vei veni la mine şi eu mă voi ruga pentru tine, Dumnezeu te va vindeca şi astfel durerea de cap te va părăsi. Sunt adevărate toate acestea?

Da, este adevărat.”

Tu ai auzit ce s-a spus, dar nu eu sunt Cel ce ţi-a spus acele cuvinte, ci doar vocea este a mea. Este adevărat? Aşa a fost? Acum, crezi că Dumnezeu este Cel ce ţi-a descoperit aceste lucruri? Crezi că El te poate ajuta? Tu eşti sigură că Dumnezeu este aici… Un moment! Mai văd ceva. Parcă lângă tine stă o femeie tânără. Este fiica ta. Tu ai hotărât să-i faci o vizită. Ea locuieşte în Indiana. Soţul ei este predicator şi ea ţi-a trimis o scrisoare în care ţi-a spus că eu sunt aici. Este adevărat? Tu eşti vindecată. Poţi să pleci în călătoria ta. Domnul să te binecuvânteze, soră.

Credeţi numai. Aveţi credinţă în Dumnezeu, căci Isus Hristos este acelaşi ieri, azi şi în veci.

Aveţi încredere şi credeţi. Dumnezeu să vă binecuvânteze şi pe voi, oamenii de culoare. El este gata să vă ajute, doar să credeţi. El este gata să-i ajute pe cei ce sunt în necaz.

Gândiţi-vă numai la femeia aceea…

Îl văd pe Duhul Sfânt, acolo în colţ, deasupra unei femei de culoare. Ea priveşte spre mine. Acea femeie se roagă pentru că are o tumoare la gât. Ea şi-a ridicat mâna. Primeşte vindecarea, femeie. Femeia din spatele tău, are o tumoare la umeri. Este adevărat, doamnă? Ridicaţi amândouă mâna – cele două femei de culoare care au tumorile pe care le-am amintit. Isus Hristos v-a vindecat. Mergeţi acasă vindecate spre slava lui Dumnezeu. Credinţa voastră v-a vindecat. Dumnezeu să vă binecuvânteze. Aveţi credinţă în Dumnezeu. Să nu aveţi nici o îndoială, ci credeţi căci totul este posibil celor ce cred. Amin.

Ce front de credinţă este în încăperea aceasta! Eu simt puterea ei. Desigur, voi sunteţi în Duhul Domnului, de aceea se poate totul.

Cum îţi merge, doamnă? Crezi că sunt profetul lui Dumnezeu? Eu cred că predicatorul este un profet. Tu nu te gândeşti că lucrez cu Satana, nu-i aşa? Tu crezi că sunt trimis de Dumnezeu. Dacă crezi aceasta, pot să te ajut. El a spus că dacă pot să vă fac să mă credeţi şi dacă voi fi sincer în rugăciune, nimeni şi nimic nu va putea sta împotriva rugăciunii mele. Acum eu vin să vă ajut, dar Dumnezeu este Cel ce face vindecarea.

Eu i-am spus îngerului care mi-a vorbit: „Ei nu mă vor crede!” dar El mi-a răspuns: „Tu vei primi două semne la fel ca şi Moise şi prin aceasta oamenii te vor crede.”

Primul semn este descoperirea tainelor oamenilor.

Da, femeie, tu nu ai venit aici pentru tine şi eşti foarte nervoasă şi istovită din cauza copilului tău care este bolnav. Copilul sângerează, iar medicii nu mai pot face nimic, deoarece are leucemie. Este adevărat? Tu nu eşti din acest oraş, ci vii dintr-un sat cu dealuri, din Pennsylvania, din Chamberlsburg. Este adevărat? Adu copilul la mine, soră scumpă. Dacă Domnul ar fi aici, Şi-ar pune mâinile peste copil şi atunci moartea ar trebui să plece, iar el ar trăi.

Crezi tu că sunt slujitorul lui Dumnezeu? Dacă crezi aceasta, îmi voi pune mâinile peste copil, în locul Lui, şi îl voi binecuvânta. Mă voi ruga ca demonul să-l părăsească şi astfel viaţa să vină în copil ca să trăiască şi să se facă bine.

Satană, ieşi afară din copilul acesta! Pe baza autorităţii Cuvântului lui Dumnezeu, prin darul dumnezeiesc pe care l-am primit printr-un înger, îţi poruncesc să părăseşti copilul! Pleacă de la el.

Crezi că te vei face bine? Domnul să te binecuvânteze cu credinţă tare, micuţo! Fii sănătoasă. Du-te acasă.

Crezi tu că sunt profetul lui Dumnezeu? Crezi că Dumnezeu este aici prin Duhul Sfânt şi că tot ce se face este de la Domnul Isus? Eu sunt doar un om şi nu pot face nimic, dar dacă Dumnezeu îmi arată necazul tău, ca dovadă că sunt profetul Său, dacă El stă aici şi legitimează aceasta cu adevărat, vei crede?

El i-a spus femeii de la fântână: „Du-te de cheamă pe bărbatul tău!” dar ea a răspuns: „Nu am bărbat.” La care Domnul a spus: „Cinci bărbaţi au avut.” Surprinsă, femeia a răspuns: „Văd că eşti proroc.

El a făgăduit că va trimite acelaşi Duh care S-a odihnit peste Fiul lui Dumnezeu, sub formă de Duh Sfânt, ca să rămână cu noi până la sfârşitul lumii. Crezi aceasta? El îţi cunoaşte necazul. Da. Tu ai o suferinţă la inimă. Este adevărat? Să se ridice în picioare toate persoanele care au probleme cu inimă. Toţi puteţi fi vindecaţi dacă credeţi.

Doamne, medicii nu pot să facă nimic împotriva bolii de inimă, dar Tu eşti Atotputernicul. Doamne, cine a creat inima? Tu. Eu poruncesc acestor puteri demonice care-i chinuiesc pe oamenii aceştia prin diferite boli de inimă, să-i părăsească în Numele Domnului Isus Hristos. Amin.

Domnul să te binecuvânteze, soră. Aş vrea să-ţi spun ceva. Tu  te simţi bine acum, atât de bine cum nu te-ai mai simţit de multă vreme. Oamenii ştiu că peste tine a fost un duh întunecat. Tu ai zăcut, dar suferinţa pe care ai avut-o  te-a părăsit şi eşti vindecată. Eşti sănătoasă.

În ordine. Aveţi credinţă în Dumnezeu. Fiecare să fie unit şi să creadă.

Cum îţi merge, domnule? Bine. Noi suntem străini unul faţă de altul, dar Domnul Isus ne cunoaşte pe amândoi. Este adevărat?

Dumnezeu care a creat cerul şi pământul, a locuit în Isus Hristos şi a făgăduit că va locui şi în noi, astfel încât şi noi vom face lucrările pe care le-a făcut El.

Crezi că sunt slujitorul lui Dumnezeu? Te întreb aceasta pentru că Îngerul Domnului mi-a spus că eu trebuie să ajung acolo încât să-i fac pe oameni să mă creadă. Dacă nu mă vor crede, nu vor primi vindecarea, dar ca să poată crede, Domnul a spus că-mi va descoperi tainele inimii lor şi atunci mă vor crede. Tu mă crezi, deoarece eşti un predicator al Evangheliei. Tu eşti aici cu un gând bun. Nu eşti bolnav, dar doreşti ca în biserica ta să aibă loc o trezire ca pe vremuri. Fiecare dintre noi dorim aceasta.

Să ne rugăm pentru o trezire ca pe vremuri.

Dumnezeule Atotputernic, Tu ai creat cerurile şi pământul, de aceea, rugămintea mea în faţa Ta este să îndepărtezi orice putere demonică şi să laşi ca puterea lui Isus Hristos să devină vizibilă în locul acesta.

Doamne, noi nu suntem biruiţi.

Satană, îţi poruncesc în Numele lui Isus Hristos, să ieşi afară din aceşti oameni!

Voi, cei schilozi, ridicaţi-vă din cărucioarele voastre! Fiecare din voi să-L slăvească pe El. Amin.

                          – Amin –

Despre behaitul oilor si Glasul Pastorului

caci "Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine "...
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

nimic

